Cum să slăbești când ai peste 50 de ani prin accelerarea metabolismului

Cum să slăbești când ai peste 50 de ani prin accelerarea metabolismului

Antrenamentul cu greutatea corporală, cel cu greutăți sau cel cu benzi de rezistență de două ori pe săptămână vă pot ajuta să slăbiți și să luptați împotriva îmbătrânirii.

Majoritatea oamenilor încearcă antrenamentele cardio, cum ar fi un antrenament HIIT (High Intensity Interval Training), un plan pentru alergare sau chiar mers pe jos pentru a pierde în greutate. Deși toate variantele de mai sus sunt excelente, este posibil să nu abordeze problema reală de creștere în greutate care apare atunci când înaintăm în vârstă.

Una dintre cauzele acestui lucru este un proces numit atrofie musculară, în care depozitele de mușchi ale corpului se îndepărtează pe măsură ce îmbătrânim, motiv pentru care persoanele în vârstă sunt slăbite. Corpul nostru consumă energie alimentând mușchiul cu oxigen prin intermediul globulelor roșii din sânge, așa cum mușchii noștri se risipesc, la fel și metabolismul nostru, deoarece consumă mai puțină energie. Nu este singurul factor în declinul metabolic, dar cu siguranță este unul care contribuie.

Soluția? Antrenamentul pentru a întări musculatura, precum și pentru a arde calorii va sfida îmbătrânirea și vă va ajuta să păstrați o greutate constantă.

„Celulele musculare necesită mai multă energie pentru a se menține decât celulele grase, astfel încât persoanele cu mai mulți mușchi decât grăsimea tind să aibă un metabolism mai rapid', a scris Serviciul Național de Sănătate din Marea Britanie.

Un studiu de la Colegiul Quincy din Boston susține acest lucru, a analizat persoanele cu vârste cuprinse între 21 și 80 de ani, toți începând cu exerciții fizice și le-a pus să ridice greutăți de două-trei ori pe săptămână timp de 10 săptămâni.

La sfârșitul programului, studenții au pierdut în medie 3,9 kg de grăsime și au pus 3,1 kg de mușchi. Acest lucru a îmbunătățit raportul corpului dintre grăsime și mușchi, făcându-i mai în formă și mai puternici în loc să fie mai subțiri.

Acest rezultat dovedește că antrenamentul de rezistență este o modalitate excelentă de a pierde în greutate peste 50 de ani prin accelerarea metabolismului și, adăugând cardio, se pot arde calorii suplimentare.

Aceste exerciții se pot face și acasă cu un set bun de gantere reglabile sau cu cele mai bune benzi de rezistență. Benzile de rezistență sunt excepționale pentru exerciții, mai ales pentru persoanele mai în vârstă, deoarece sunt foarte ușoare, se pot lua în călători și sunt foarte sigure de utilizat.

Flotările, genuflexiunile și alte exerciții cu greutatea corporală vă pot ajuta să construiți mușchi chiar și fără niciun echipament, făcând aceste mișcări simple de construire a mușchilor o modalitate excelentă de a începe antrenamentul.

De asemenea, vă puteți menține metabolismul activ consumând mai multe proteine. Spre deosebire de carbohidrați, care sunt ușor de descompus și depozitat de organism ca grăsimi, sursele de proteine ​​au un „efect termic' ridicat, ceea ce înseamnă că este mult mai dificil pentru corpul tău să se descompună.

Folosiți mai multe calorii doar în timpul fazei de digestie. În plus, aveți nevoie de multe proteine ​​pentru a construi tot mușchiul. În plus, un studiu publicat de cercetătorii de la Școala de Medicină a Universității Yale, printre altele, a constatat că dietele bogate în proteine ​​„au efecte benefice considerabile asupra sațietății și controlului greutății'.

Pe scurt, o dietă bogată în proteine ​​vă vor face să vă simțiți mai plini mai mult timp în comparație cu o dietă bogată în carbohidrați, ajutându-vă să controlați senzația de foame în timp ce veți alimenta mușchii și veți accelera metabolismul.

Cheia este de a reduce carbohidrații cu conținut ridicat de amidon și zahăr, cum ar fi chipsuri, cartofi prăjiți, sifon, vin, bere, pâine, orez alb și așa mai departe. Le puteți înlocui parțial cu alternative cu conținut scăzut de al indicelui glicemic, cum ar fi cerealele integrale, fructe și legume, și creșterea aportului de proteine, folosind surse precum carne slabă, pește, leguminoase și chiar cea mai bună pudră proteică pentru slăbit. Combinat cu antrenament regulat de rezistență și antrenament cardiovascular ocazional, veți începe în curând să vedeți rezultate.

Foto: 123RF

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Publicitate
ziareonline.ro
CSID
Descopera.ro
Libertatea
Retete
Baby
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Huff
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Mai multe din Diverse