Ce medicamente au ca efect secundar căderea părului

Știm deja că majoritatea medicamentelor prezintă efecte secundare, mai mici sau mai mari. Invitată în emisiunea Lifestyle sănătos, dr. Olivia Timnea, medic primar medicină de familie, ne-a vorbit despre unul dintre cel mai frecvent întâlnite efecte secundare, căderea părului.

Am aflat, astfel, că există o serie de medicamente după a căror administrare părul cade. Este vorba despre citostatice și despre anestezice.

Printre cei mai importanți factori de risc ai căderii părului se numără avitaminozele (după o cură de slăbire drastică, spre exemplu, apare avitaminoza, iar părul începe să cadă) și lăuzia. Adesea, sfârșitul perioadei de alăptare aduce cu sine căderea părului.

Află mai multe informații despre acest subiect în materialul video de mai sus.

Vezi si

Mit sau realitate: părul poate albi peste noapte?

Sursa foto: shutterstock

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Lifestyle sănătos