Când e Black Friday 2019 în România? Este ziua cu cele mai mari reduceri din an

Black Friday 2019 în România

Când e Black Friday 2019 în România? În Statele Unite ale Americii, ziua din an dedicată reducerilor masive este 29 noiembrie, însă în România, Black Friday începe mult mai devreme. Este ziua cu cele mai mari reduceri din an! 

Chiar dacă americanii așteaptă ultimul weekend din luna noiembrie pentru a se bucura de un preț redus la majoritatea produselor, în România, conceptul de Black Friday, în traducere “Vinerea Neagră”, începe cu trei săptămâni mai devreme. Din experiența anilor anteriori, posibilitatea să existe două perioade de reduceri este foarte mare, atât la jumătatea lui noiembrie, cât și la finalul lunii.

Când e Black Friday 2019 în România?

Black Friday 2019 începe în România pe 15 noiembrie, însă există și site-uri care au tăiat prețurile mai devreme decât era stabilit inițial. Mai mult decât atât, anumite magazine pot prelungi perioada de reduceri și în weekendul ce urmează imediat după Black Friday sau chiar pot avea promoții până la finalul lunii.

De Black Friday, cei interesați pot cumpăra de la electronice și electrocasnice, haine, produse cosmetice, parfumuri și până la mobilă sau vacanțe, magazinele întrecându-se în oferte cât mai avantajoase.

Când începe Black Friday 2019 pe eMAG?

eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri din România, va da startul reducerilor de Black Friday 2019 tot pe 15 noiembrie. Cei interesați vor putea achiziționa televizoare, smartphone-uri, laptopuri, frigidere, mașini de spălat, dar și produse de fashion sau produse pentru casă și grădină.

Ce trebuie să știi pentru a te asigura că nu vei fi păcălit de Black Friday?

Având în vedere că de-a lungul anilor o mulțime de oameni au fost păcăliți de Black Friday, Protecţia Consumatorilor a pus bazele unui ghid care să îi ajute pe cumpărători să facă alegerile corecte și să nu pice în capcana celor care vor să profite de această perioadă a reducerilor pentru a-și induce clienții în eroare.

Primul lucru pe care clienții trebuie să îl facă înainte de a cumpăra un anumit lucru este să se asigure că prețul acestuia este cu adevărat redus. Mai exact, reducerea se face din cel mai mic preț pe care produsul l-a avut în ultimele 30 de zile și nu din cel mai mare, așa cum obișnuiesc să facă anumite magazine.

Coletul cu produsul comandat nu ar trebui să întârzie mai mult de 30 de zile. Dacă acest lucru se întâmplă, cumpărătorul îl poate returna și poate cere restituirea banilor. În momentul în care coletul ajunge la cumpărător, acesta are dreptul de a-l deschide pentru a verifica ce se află în interiorul acestuia.

Pentru comenzile efectuate în mediul online, cumpărătorul are dreptul de a returna comanda în termen de 14 zile și în același interval de timp trebuie să își primească și banii înapoi.

Foto: 123rf.com

Citește și:

Ești expertă în cumpărături dacă ții cont de aceste detalii

 

 

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse