3 greșeli care duc la acumularea kilogramelor în plus. Ce trebuie să schimbi pentru a slăbi rapid?

3 greșeli care duc la acumularea kilogramelor în plus

Kilogramele în plus s-au transformat treptat într-un factor de stres pentru tot mai multe persoane, iar de cele mai multe ori, acestea apar din cauza a 3 greșeli pe care oamenii le fac în mod frecvent.

Nu doar că sunt inestetice, dar în anumite situații, kilogramele în plus pot contribui la apariția unor problemele grave de sănătate. Din acest motiv, Dana Ţupa, profesor de yoga, consideră că înainte de a căuta cea mai eficientă metodă pentru a slăbi, importantă este determinarea pricipalelor cauze care au dus la apariția acestei probleme.

3 greșeli care duc la acumularea kilogramelor în plus

Cele mai multe persoane își propun să își transforme rapid silueta, acesta fiind motivul pentru care aleg să urmeze diete stricte și care să ofere rezultate într-un timp cât mai scurt. Cu toate acestea, astfel de regimuri se dovedesc eficiente doar pentru o perioadă scurtă, iar ulterior, kilogramele în plus își fac din nou apariția. Pentru a slăbi inteligent și fără ca organismul să aibă de suferit, Dana Țupa subliniază că trebuie luate în calcul cele 3 greșeli pe care o mulțime de persoane la fac zilnic și care ajung să modifice silueta.

1. Mâncatul când nu există senzația de foame

Unele persoane ajung să mănânce chiar și atunci când organismul nu cere acest lucru, iar efectele sunt vizibile la nivelul siluetei.

“Există studii științifice care demonstrează că uneori senzația de foame vine de la sete sau deshidratare. Suntem peste 60 % apă, atunci de ce să nu bem apă? Apa nu înseamnă ceai, cafea sau alte băuturi care conțin apă, ci doar apă pură. Undeva între 2 și 3,5 litri pe apă pe zi este normal a se consuma pentru a fi sănătos și hidratat.”, este de părere Dana Țupa.

2. Consumarea unor cantități mult prea mari de hrană

Kilogramele în plus pot să apară frecvent în cazul persoanelor care ajung să consume cantități mult prea mari de hrană. Primele semne care arată că a fost depășită porția recomandată de mâncare sunt senzația de somnolență sau apariția dificultăților când vine vorba despre mișcare.

3. Preferința pentru fast food, băuturi carbogazoase, alcool și micile gustări

Cu toate că par lucruri mărunte, toate acestea pot duce la acumularea kilogramelor în plus.

“Mulţi aleg fast food-urile, beau băuturi carbogazoase şi spun că sunt light şi nu au zahăr. Poate e parţial adevărat, dar acea băutură e plină de chimicale, iar substituienţii zahărului sunt mai nocivi decât zahărul în sine. Să nu ne păcălim singuri că bem ceva sănătos dacă citind conținutul acelei băuturi, cu excepția apei, nu vedem niciun ingredient natural. De asemenea, alcoolul, peste o anumită cantitate, este tratat de ficat ca fiind grăsime, întrucât acesta nu are capacitate de a-l procesa, ci doar de a-l stoca pe unde poate.”, spune Dana Țupa.

Astfel, micile gustări dintre mese, produsele de tip fast food, băuturile carbogazoase sau alcoolul pot fi dușmanii de temut ai siluetei și ar fi bine ca toate aceste produse să lipsească din dieta zilnică.

Bianca Hriscu

Foto: 123rf.com

Citește și:

Dieta cu ananas te scapă de 5 kilograme în doar 5 zile. Uite cum funcționează

A adăugat acest ingredient în fiecare preparat, iar schimbările s-au văzut imediat. Aceasta este dieta cu care Majda Aboulumosha a slăbit 17 kilograme

Cum s-a schimbat viața Corneliei Rednic după ce a slăbit 33 de kilograme?

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse