Un copil a confundat anticoncepționalele mamei cu bomboane

Un copil a confundat anticoncepționalele mamei cu bomboane

Un copil de doi ani din Iași a ajuns pe mâna medicilor după ce a înghițit anticoncepționalele mamei. Micuțul a crezut că acele pastile sunt bomboane.

Copilul a ajuns de urgență pe mâna medicilor care i-au oferit primul ajutor. Viața micuțului nu a fost pusă în pericol, dar medicii au decis să-l țină sub supraveghere.

Un copil a confundat anticoncepționalele mamei cu bomboane

“Anticonceptionalele nu se află pe lista medicamentelor toxice, însă desigur că nu pot fi administrate oricui, mai ales copiilor. Acestea pot da unele reacţii precum vărsături, dureri abdominale, reacţii alergice sau alte simptome în funcţie de particularitatea fiecărui organism. Noi am internat copilul pentru supraveghere, însă starea sa a rămas bună, astfel că în cele din urmă am decis că poate pleca acasă”, a declarat dr. Tamara Solange Roşu, medic-şef UPU şi purtător de cuvânt al unităţii medicale pentru ziaruldeiasi.ro.

Din fericire, copilul este în afara oricărui pericol.

Ce măsuri să iei atunci când un copil înghite anticoncepționale

“Laptele favorizează absorbiția. Dacă copilul a ingerat medicamente și noi îi dăm lapte, absorbția e de 5 ori mai rapidă, favorizată de laptele care dizovă rapid medicamentul.
Conduita corectă este să sunați la 112.

Până vine ambulanța se recomandă cărbune medicinal destinat intoxicațiilor. Este un medicament pe care trebuie să-l țineți în casă”, spun medicii, potrivit stirileprotv.ro.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse