Ringier Romania și Pubmatic își unesc forțele. Parteneriatul în premieră locală ce va dezvolta piața locală de publicitate programatică

ringier si pubmatic

PubMatic, platforma tehnologică pentru automatizarea inventarului mediatic (SSP), anunţă lansarea unui nouparteneriat cu Ringier România, unul din cele mai mari trusturi de media din ţară şi parte a marelui grup multinaţional de media Ringier AG. Prin acest parteneriat, cele două companii îşi propun să dea impuls dezvoltării publicităţii digitale în România. În acest scop, sunt introduse şi folosite tehnologii noi şi resurse de publicitate programatică, în premieră în piaţa locală.

Ringier România devine partenerul preferat al companiei PubMatic, trustul de media urmărind să adopte soluţia PubMatic OpenWrap header bidding solution pentru a conduce strategii mai eficiente de monetizare.

“Am fost dintotdeauna o companie cu viziune pe termen lung, inovativă, mai ales în ceea ce ţine de luarea deciziilor privind adoptarea tehnologiilor moderne. În procesul decizional, factorii primordiali au fost şi vor fi, bineînţeles, calitatea şi eficacitatea serviciilor oferite. În acest sens, colaborăm cu liderii de soluţii de pe piaţa locală şi internaţională, care ne ajută să îmbunătăţim constant modul de lucru cu clienţii noştri (agenţiile, etc) şi care oferă, în acelaşi timp, beneficii comerciale companiei. Parteneriatul cu PubMatic va permite companiei noastre să extindă inventarul pentru mai multe agenţii de publicitate şi va contribui la diversificarea fluxul veniturilor companiei”, a explicat Andrei Ursuleanu, Director de Vânzări, Ringier România.

George Ştefanucă, Şef Departament Date, Research şi Business intelligence, Ringier România, a completat: “Ca proprietari ai principalelor platforme pentru locuri de muncă şi imobiliare, ne străduim continuu să folosim eficient datele pentru a furniza campanii de impact cu rezultate cât mai bune.

Pentru agenţiile de publicitate cu care colaborăm. PubMatic ne va ajuta să punem aceste oportunităţi la dispoziţia unui public mai larg.”

Ringier a fost unul dintre primii publisheri din România care a introdus o platformă de gestionare a datelor. Prin această nouă direcţie, posibilă prin noul parteneriat, Ringier îşi consolidează angajamentul de implementare de tehnologii care să răspundă din ce în ce mai bine nevoilor clienţilor săi.

 “În calitate de publisher premium în România, suntem încântaţi să colaborăm cu Ringier. Europa de Est este o piaţă în curs de dezvoltare pentru PubMatic, respectiv parteneriatul cu cel mai important jucător din această ţară este un pas important pentru noi, în această regiune. Brand-urile solicită accesul la medii sigure, ceea ce oferă Ringier, iar acest parteneriat consolidează angajamentul nostru faţă de calitate”, a comentat Bill Swanson, Director Financiar pe EMEA, PubMatic.

Despre PubMatic

PubMatic este platformă tehnologică de automatizare a inventarului mediatic (SSP), orientată către necesităţile agenţiilor de publishing şi destinată unui viitor media digital deschis. Platforma integrează tehnologii de automatizare pentru generarea de venituri pentru publisheri prin diferite canale, precum şi instrumente programatice pentru cumpărătorii de inventar media, prin conceptul publisher-first. Pubmatic asigură accesul companiilor de publicitate la inventar media de tip premium.

Procesând peste zece miliarde de oferte de publicitate pe lună, PubMatic a creat o infrastructură globală ce are drept rezultate generarea de profit şi controlul inventarului de publicitate. Începând cu 2006, accentul pus de PubMatic pe inovare în domeniul datelor şi al tehnologiei a dus la creşterea industriei programatice în ansamblu.

Cu sediul în Redwood City, California, PubMatic operează în 13 birouri şi şase centre de date din întreaga lume. PubMatic este o marcă comercială înregistrată a PubMatic, Inc. Alte mărci comerciale aparţin proprietarilor respectivi.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse