Povestea BluParty.ro: Interviu cu echipa care a devenit leader în organizarea de petreceri și evenimente pentru copii

petrecere-copii

Un business in organizarea de petreceri pentru cei mici este o misiune plina de creativitate si zambete, dar poate fi si un job provocator. Printre baloane, prajituri si animatori, oamenii din spatele unui astfel de business incearca sa aduca bucurie celor mai greu de multumit clienti,  copiii – prin concepte unice si decoratiuni personalizate.

Pentru a afla detalii din culise, am stat de vorba cu Madalina Rapanu, Managerul si Alexandra Timofte, Creative Manager-ul BluParty, companie leader in organizarea de petreceri si evenimente pentru copii, cu o experienta de mai bine de 13 ani in domeniu.

Ce înseamnă BluParty?

BluParty se ocupa de organizarea de evenimete pentru copii, aniversari si nu numai, prin care incearca sa aduca zambetul pe buze prichindeilor si tuturor participantilor. BluParty pune accentul pe dorinta clientului si sustine copilul din fiecarea om, prin decorarea evenimentului cu baloane, ghirlande din balaone, candy bar si multe alte servicii colorate care te inveselesc instant.

„BluParty inseamna pasiune, experienta, creativitate si zambete. In cei 13 ani de experienta, am reusit sa aducem zambetul pe buzele a sute de mii de copii, la peste 10.000 de evenimente.  Suntem prima companie de pe piata romaneasca care aduce la un loc evenimente sustinute de cele mai frumoase personaje de poveste, piese de teatru create special pentru copii si despre copii. Experienta ne-a indrumat spre realizarea petrecerilor de la A la Z prin implementarea unor concepte unice si decoratiuni personalizate”, aflam de la Madalina Rapanu, Manager BluParty.

Madalina Rapanu - General Manager BluParty

„BluParty semnifica daruire, creativitate, bucurie si multa dragoste pentru copii. BluParty este altcatuita dintr-o echipa de actori si nu numai, care iubesc ceea ce fac. Scopul nostru este sa oferim cat mai multe zambete pe zi prin organizarea aniversarii copilului intr-un mod memorabil”, completeaza Alexandra Timofte, Creative Manager BluParty.

Alexandra Timofte - Creativ Manager BluParty

Cum a început povestea BluParty?

Bazele BluParty au fost puse in 2005 de fondatoarea Dana Banica, sub forma unui boutique de servicii pentru copii, ideea de afacere pornind, obiectiv, de la clientii pe care ii avea deja. Cativa ani mai tarziu, a fost preluata de trei partenere cu experienta in lucrul cu copiii, Madalina Rapanu, in prezent, manager BluParty, alaturi de Alexandra Timofte, actrita si Creative Manager BluParty, si Andreea Petre, Consultant in Super Petreceri.

„Povestea mea in BluParty a inceput la varsta de 25 ani, in 2010 pe postul de consultant in super petreceri – job pe care l-am facut cu drag timp de doi ani. In decembrie 2012, Dana a decis sa isi deschida un nou business si la varsta de 27 ani, am fost promovata in functia de Manager General. Un an mai tarziu am preluat conducerea BluParty, dupa doua luni de training intens alaturi de Dana, un foarte bun manager cu o experienta de conducere de peste 9 ani, careia ii multumesc foarte mult pentru increderea acordata si pentru tot ceea ce m-a invatat.

In mai 2015, Dana s-a hotarat sa vanda compania, mie imi placea foarte mult ceea ce faceam si imi doream sa continui drumul pe care l-am inceput. Dupa doua luni de negocieri si cautat investitori, am reusit sa cumpar BluParty impreuna cu Alexandra si Andreea”, povesteste Madalina.

„Eu am inceput aventura BluParty din 2006 si am pornit ca animator la petreceri pentru copii, apoi am trecut pe partea de coordonare colaboratori, urmata de activitati de creativitate (dezvoltare spectacole, concepte noi, ateliere, servicii noi etc.). Am inceput apoi sa ma ocup de vanzari si de lucrul pe teren catre locatiile partenere, dupa care am cochetat putin si cu zona de social media si articole pe blogul BluParty. Avand aceasta experinta vasta in BluParty, atat eu cat si Madalina si Andreea, partenera noastra, am ales sa ducem mai departe BluParty si am preluat carma”, ne dezvaluie Alexandra.

PetreceriCopiiClowni-BluParty

Cum e să faci business cu baloane colorate?

Sa faci business de organizare petreceri nu e atat de simplu precum pare. Te poti trezi, spre exemplu, dis-de-dimineata cu o solicitare din partea clientului pe ultima suta de metri, dar cei de la BluParty stiu ca succesul sta in gasirea solutiilor rapide pentru a duce la bun sfarsit dorinta clientului. Astfel, echipa BluParty spune despre acest business ca este minunat si distractiv.

„Spun distractiv, pentru ca primim tot felul de feedback-uri de la colegii nostri de pe logistica, ca atunci cand ei livreaza baloanele si le scot din masina, oamenii care ii observa zambesc si se bucura la vederea lor. Salile de evenimete, aniversarile si petrecerile arata vesel si cu voie buna atunci cand sunt decorate cu baloane, ghirlade si alte decoratiuni colorate”, aflam de la Alexandra, motorul creativ al businessului.

Fiecare decor cu baloane pe care îl realizați scoate în lume un întreg arsenal de emoții și bucurii. Cum vă încărcați bateriile?

Nu numai decorul de baloane le aduce arsenalul de emotii si bucurie celor de la BluParty. Aceste sentimente vin din fiecare lucru pe care il fac pentru clientii lor, pentru ca implicarea tuturor membrilor echipei, implementarea de concepete si realizarea petrecerii se face cu pasiune si daruire.

„Miile de evenimente in care parintii ne-au imbratisat si ne-au multumit, zambetele copiilor care si-au vazut visul implinit, momentul in care cel mic a suflat in lumanare sau sarutul iubitei cand a primit cel mai mare buchet de baloane – toate acestea ne ajuta sa ne incarcam bateriile”, declara Madalina, Manager BluParty.

PetreceriCopii-VataDeZahar

Care este diferența între business din rațiune și business din pasiune?

„Businessul din pasiune este facut evident cu mult mai multa dragoste si implicare, dar fara ratiune, businessul nu este business. Orice buisness are nevoie de investitii, adaptare continua la piata, realizarea lunara a analizelor financiare si planificarea unui plan de marketing foarte bine pus la punct. La BluParty am reusit sa imbin pasiunea cu ratiunea si acest lucru imi da putere sa merg mai departe oricat de dificil este”, ne dezvaluie Madalina, cu ani de experienta in business.

Alexandra, fiind si actrita de multi ani, afirma ca nu cunoaste ce inseamna business din ratiune. „Eu sunt actor! Pe mine pasiunea ma ghideaza si alegerile in viata mea sunt facute cu inima. BluParty pentru mine este primul meu copil, asta pentru ca am acum o fetita de 4 ani”.

Cum alegeți temele petrecerilor în care vă implicați? Preferați să faceți propuneri creative sau să lucrați cu materialul clientului?

Temele petrecerilor BluParty sunt in primul in rand la cerinta clientului. Echipa personalizeaza, si, daca este cazul creeaza ce isi doreste clientul pentru a avea o petrecere reusita. „Sigur ca avem servicii deja stabilite, concepte si spectacole, dar daca clientul nostru isi doreste ceva anume, prin discutii si buna vointa realizam si punem in practica tot ce stim, pentru a crea impreuna un eveniment de neuitat”, ne spune Alexandra.

In final, temele petrecerilor sunt “propuse” de clientii finali – piticii – BluParty se adapteaza in permanenta la dorintele acestora si astfel lanseaza servicii noi, departamentul de creativitate avand un plan bine pus la punct, cu ajutorul caruia creeaza in permanenta experiente noi si inedite.

Care a fost cel mai frumos eveniment pentru care ați lucrat? Dar cel mai dificil de organizat?

Echipa BluParty susține că sunt multe evenimente frumoase și nu se poate opri doar asupra unuia, toate fiind facute cu drag, pasiune si rabdare. Totusi, cele mai emotionante evenimente sunt cele organizate in orfelinate, unde cei mici au mare nevoie de cineva care sa ii faca sa zambeasca si ei reusesc acest lucru prin programele si surprizele pe care le pregatesc cu drag pentru ei.

„Cel mai provocator eveniment realizat de noi a fost un eveniment Family Day, organizat pentru compania EGGER din Radauti – unde am intretinut atmosfera si am distrat peste 300 copii timp de 4 ore, cu ajutorul echipei formata din 20 de persoane strict pregatite pentru acest eveniment”, ne povesteste zambind Madalina.

Cum arată cel mai inedit brief pe care l-ați primit din partea unui client?

Madalina sustine ca cea mai inedita si frumoasa cerere primita din partea unui client a fost de la un domn care le-a cerut sa aranjeze o ghirlanda din baloane multicolore la intrarea in Parcul Cismigiu – aceasta ghirlanda impreuna cu mesaje de iubire le-a pregatit pentru sotie pe traseul pe care aceasta mergea la birou.

Vă implicați în proiecte caritabile? Care a fost ultimul care v-a convins?

Celor de la BluParty le face o deosebita placere sa se implice in proiecte caritabile si fac acest lucru cat pot de des.

Alexandra isi aduce aminte cu drag de un eveniment inedit, o cerere de la spitalul Fundeni, unde au mers o parte din colegii BluParty si s-au jucat cu copii din sectia de oncologie, pe care i-au pictat pe fata. De asemenea, un alt eveniment de neuitat a fost participarea la a XIII editia a Zilei Mondiale a Sindromnului Down, fiind parteneri in cadrul Asociatiei Inimi Generoase.

PetreceriCopiiFacePainting-BluParty

„Ultimul proiect caritabil la care am participat, a avut loc in data de 6 mai cu sprijinul Bucharest Beirut International School pentru Fundatia Copii in Dificultate. La acest eveniment au participat peste 300 copii cu varste cuprinse intre 3-17 ani, pe care i-am bucurat cu programe de animatie, piese de teatru, ateliere creative, baloane personalizate, cabina foto si decorul colorat de baloane”, completeaza Madalina.

Mai multe detalii despre povestea BluParty și serviciile oferite poți găsi pe BluParty.ro!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Libertatea
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse