Facebook a anunță o nouă schimbare! Va fi introdusă o nouă funcție așteptată de utilizatori
:contrast(8):quality(75)/https://www.avantaje.ro/wp-content/uploads/2017/10/functia-stories-la-Facebook.jpg)
Facebook a anunțat că va face noi schimbări în viitorul apropiat. Compania va extinde disponibilitatea conținutului efemer afişat deasupra newsfeed-ului, astfel încât acesta va putea fi folosit şi de către pagini.
Așadar, în curând, şirul de poze de profil rotunjite de deasupra newsfeed-ului ar putea deveni mult mai aglomerat decât în prezent, potrivit digi24.ro. Facebook a anunţat că administratorii paginilor vor putea posta conţinut în cadrul secţiunii Stories, care era folosită până acum doar de conturile simple.
Facebook a anunță o nouă schimbare
Pe parcursul următoarei luni, Facebook va extinde treptat accesul la funcţia Stories, astfel încât toate paginile, indiferent că sunt publisheri, personalităţi sau alte tipuri de entităţi, vor putea posta conţinut efemer.
Funcția Stories permite postarea unor poze şi filmări capturate prin intermediul camerei integrate în aplicaţia Facebook. Acestea pot fi afişate pe întreg ecranul dispozitivelor mobile, dar și pe calculatoare și sunt disponibile doar 24 de ore, după care sunt şterse automat. Această funcție a fost copiată de la Snapchat, pentru a atrage tinerii. Această funcție este disponibilă și pe Instagram și pe WhatsApp.
Este important de menționat însă că funcția Stories este folosită de peste 250 de milioane, popularitatea acestui format este destul de redusă pe Facebook. Compania americană nu a dat publicităţii până acum cifre legate de folosirea funcţiei Stories, însă cei mai mulţi utilizatori au remarcat deja numărul mic de postări. Pentru a forţa totuși creşterea formatului Stories, a fost integrat deja suportul pentru postarea pe Facebook de pe Instagram, astfel încât conţinutul în format Stories de pe Instagram să fie transferat automat şi pe Facebook.
Cu toate că utilizatorii Facebook nu par să fie interesaţi de formatul Stories, reprezentanții companiei se așteaptă ca paginile să fie mult mai receptive. Brandurile s-ar putea înghesui să ajungă pe bara de deasupra feed-ului pentru o mai bună vizibilitate.
În curând, administratorii paginilor vor avea la dispoziţie, în cadrul propriilor pagini de Facebook, un buton „Create Story' prin care pot posta conţinut de tip Stories.
Facebook urmărește să promoveze intens formatul Stories deoarece acesta îi permite să afişeze reclame pe întreg ecranul telefoanelor mobile. Pe Instagram, Facebook a început să strecoare deja reclame care beneficiază formatul mare şi de sunet.
Cum iti faci Facebook Avatar: poză de profil din desene animate
Foto: shutterstock.com
Mihaela Tudor
Citește și:
Cele două persoane pe care nu le poți bloca pe Facebook
Facebook, anunț de ultimă oră pentru ultilizatori! Se va introduce o nouă opțiune
Jocuri de pe Facebook și bancuri aferente
Facebook vine cu noi schimbări! Utilizatorii vor decide câtă violenţă şi nuditate doresc să vadă