Exerciții fizice pentru postură, forță și energie cu antrenorul Valentin Vasile


Celebrul antrenor Valentin Vasile ne arată, în materialul video, câteva exerciții simple pe care fiecare dintre noi le-ar putea face dimineața. Ele te vor ajuta să-ţi îmbunătățești postura, să capeți forță și să își sporești energia astfel încât să faci față noilor provocări ale zilei.

Vezi și Începe-ți ziua cu câteva exerciții fizice

Valentin Vasile

Valentin Vasile este un antrenor de fitness care a făcut o pasiune pentru modul în care poate fi remodelat corpul uman folosindu-ne doar de exerciții fizice și de alimentație. Este specialist în nutriție sportivă și nutriție pentru pierderea în greutate. Este autorul cărții ”Stil de viață, nu dieta!”

Iată care sunt cele 4 exerciţii fizice pe care ni le recomandă antrenorul de fitness Valentin Vasile:

Modul de 4 exerciţii fizice

1. Din poziția patruped, la saltea, deplasează-te înainte și înapoi; repetă 1 minut

2. Ridică genunchii de la sol dacă vrei un grad de dificultate mai mare

3. Pentru mușchii fesieri și talie – repetă pentru fiecare picior

4. Pentru îmbunătățirea posturii mușchilor abdominali și lombari

5. Antrenament cardiovascular de alergare – la planșă, aleargă cu genunchii la piept și privirea înainte

Efectul exercițiilor fizice este potențat de dietă, așa că, dacă te-ai decis să slăbești, pe lângă exercițiile fizice pe care te invităm să le faci alături de antrenorul Valentin Vasile, ține cont și de recomandările acestuia în ceea ce privește dieta.

Pierderea în greutate şi remodelarea corporală sunt obiective care, pe termen lung, nu pot fi atinse cu ajutorul niciunei diete din lume, ci doar prin schimbarea definitivă a obiceiurilor nutriţionale şi adoptarea sportului ca stil de viaţă.

Planul de alimentaţie pe care îl adopţi este unul bine făcut dacă ia în considerare atât scăderea grăsimilor corporale, creşterea procentului de masă musculară, cât şi diminuarea grăsimilor din sânge, scăderea nivelului colesterolului rău şi creşterea nivelului colesterolului bun, creşterea nivelului de energie ş.a.m.d.

Cele mai multe planuri de alimentaţie care sunt astăzi la modă sunt create să ajute oamenii să scadă în greutate cât mai repede, cu orice preţ. Chiar cu preţul sănătăţii lor pe termen lung şi capacităţii de a performa fizic şi intelectual. În concluzie, orice plan de alimentaţie care se concentrează doar pe unul din obiectivele enumerate mai sus implică riscuri majore pe termen lung, pe care nimeni nu ar trebui să şi le asume. Un plan de alimentaţie nu trebuie construit pentru a fi un bun instrument de marketing pentru specialistul care îl recomandă, ci pentru a îmbunătăţi felul în care arată, sănătatea şi performanţele persoanei care îl urmează. Așadar, alegeți-vă strategia alimentară cu grijă și puneți preț pe sănătate.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Libertatea
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Video