Ce vor femeile de la o mașină?
Am testat noul model Clio, scos pe piață de Renault. Eu nefiind un șofer experimentat. Nefiind un șofer care încurcă traficul. Dar, pentru că dorința a învins la puncte experiența, m-am urcat la volan, cuminte, într-o mașină numai bună de făcut cadou unei iubite nu tocmai cuminte…
Noul model Clio, scos pe piață de Renault în luna noiembrie este o mașină gândită parcă, pentru un cuplu de tineri care știu ce-nseamnă o mașină atletică, matură, ușor de strunit dar dornică să zburde la drum întins.
Pentru traficul din oraș? Este magnifică. Am găsit imediat accelerația, frâna, am simțit pedalele și am mângâiat ușor schimbătorul de viteze. Fără probleme!!
Un specialist ar spune despre mașină că e robustă și bine legată, pentru mine a fost o încântare să o conduc printr-un trafic deloc comod cum e cel bucureștean. Nefiind o mașină masivă se strecoară lejer și te poți baza pe ea în funcție de situația din trafic.
Ce mi-a plăcut? Faptul că am scos-o din București să văd ce poate. Și la drum lung am văzut cum mă avertiza să merg drept și să țin direcția de rulare cu mândrie și patimă. Se numește pachet de siguranță și include sistemul activ de frânare de urgență cu detectarea cicliștilor și a pietonilor, sistem de asistență la pornirea din rampă, recunoașterea indicatoarele rutiere (Traffic Sign Recognition), alertă pentru păstrarea distanței față de mașina din față, asistență la menținerea benzii de rulare, aprinderea automată a farurilor, apel de urgență la 112. Ce vrei mai mult? Poate pe Brad Pitt în dreapta să-l duci în Tibet vreo 7 ani, cu mașina asta… Și poți să conduci și noaptea, cu la fel de multă siguranță și plăcere. Pentru că mașina e dotată cu Asistent Adaptiv pentru fază lungă, frână de parcare electrică cu funcție Auto Hold, oglindă retrovizoare cu efect antiorbire și multe alte chestiuțe de care pasionații ar putea monopoliza o conversație o seară întreagă. Prețul de pornire pentru cei interesați: 11,900 Euro (benzină) și 14.800(diesel).