Ce mănâncă Lili Sandu la micul dejun pentru a arăta senzațional la 38 de ani: „Nu putem începe cu prăjeli dimineața” | Vedetele răspund

Să fii sănătos și să arăți bine, nu înseamnă că trebuie să ții mereu o dietă restrictivă, trebuie doar să fii atent la ce mănânci. Dacă ții cont de câteva sfaturi simple, vei observa că în scurt timp silueta ta se va schimba radical.

Aceasta este lecția de viață pe care Lili Sandu a învățat-o cel mai bine, după ce și-a dat seama că nu reușea să slăbească din cauza unor probleme de sănătate. Astfel, actrița și-a schimbat radical stilul de viață, iar cu puțin efort a reușit să ajungă la silueta pe care și-o dorea. Mai mult decât atât, de când a renunțat la carne, lactate și zahăr se simt mult mai bine.

Ce mănâncă Lili Sandu la micul dejun

Invitată în cadrul emisiunii „Vedetele răspund”, a Revistei Avantaje, Lili Sandu a mărturisit ce mănâncă dimineața pentru a avea energie toată ziua și pentru a arăta perfect.

„Aș recomanda ca micul dejun să fie atât de bine structurat încât să conțină doar nutrienți și vitamine. Nu prăjeli, nu ouă prăjite cu pâinică, cu somon și cu foarte multe ingrediente, pentru că se va o produce un trafic foarte mare la noi în digestie, dacă pot să spun așa, dacă începem dimineața cu un mic dejun foarte greu pentru digestie, la prânz iar mâncăm ceva, seara iar mai mâncăm, digestia nu are loc așa cum trebuie, iar atunci apar tot felul de probleme, chiar și constipația, și așa mai departe. Cu cât mâncăm mai puțin, cu atât suntem mai sănătoși, este culmea, dar am citit despre lucrul ăsta. Mie îmi plac foarte mult smoothie-urile. În momentul în care vă doriți să introduceți aceste smoothie-uri în alimenție, chiar și ca mic dejun, este foarte important să știți baza acestui smoothie și care este rația dintre fructe și legume. Pentru că altfel îl transformați într-un milkshake, pe care nu l-aș recomanda niciodată, dacă este doar din fructe, pentru că acestea conțin foarte mult zahăr.

Pentru mine un smoothie ideal ca și mic dejun ar fi apă de cocos sau lapte de migdale, chiar și apă plată, lămâie stoarsă, pentru vitamina C, spanac, pătrunjel și o banană înghețată. Vara fructele de pădure nu îmi lipsesc din frigider, ananasul îmi place foarte mult, dar și fructele de sezon. Un alt mic dejun ar fi pâine cu semințe fără gluten, pe care mi-o prepar în casă, avocado, ou poșat și puteți să condimentați cu sare, chilly după gust. Este și sănătos și foarte gustos. La mine variază micul dejun, în funcție de ceea ce fac. Dacă am un antrenament greu, aleg fulgii de ovăz. Sâmbăta, dacă vreau să mă răsfăț, îmi fac niște clătite americane fără gluten. Și în cursul săptămânii, dacă am orele de Kickboxing, atunci mănânc fulgi de ovăz, cu migdale, cu banană, cu fructe uscate, cu merișor, afine, cu nuci, semințe de dovleac, care sunt extraordinar de bune pentru sănătate. Când ne trezim dimineața, trebuie să lăsăm puțin organismul să intre în ritmul lui, nu putem începe cu prăjeli,” a povestit Lili Sandu, pentru Revista Avantaje.

Urmărește întregul interviu în materialul video de mai jos!

In cadrul emisiunii VEDETELE RĂSPUND, o avem invitată pe Lili Sandu | Vedetele răspundMai multe editii ale emisiunii, puteti vedea aici –> https://goo.gl/Z6bWdM

Posted by Revista AVANTAJE on 1 Februarie 2018

Foto: Facebook

Mihaela Tudor

Citește și:

Lili Sandu, despre drumul lung de la viața dezordonată, la dieta vegană și sănătoasă: „Înainte, micul dejun era un burger, pe la ora 12 – 13” | Vedetele răspund

Cum reușește Lili Sandu să aibă o siluetă de invidiat? A renunțat la un singur aliment, iar schimbările sunt spectaculoase

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Libertatea
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Recomandari shopping
Mai multe din Vedete-Personalitati