Antrenează-te ca Ștefania de la Asia Express! Cum arată o zi de antrenament pentru dansatoare?

Artistul Speak și iubita lui, dansatoarea și solista Cristina Ștefania formează una dintre echipele aflate în competiția TV Asia Express.

Prima amuletă din a doua fază a competiției, cea filmată în Taiwan, a fost câștigată de pereche în ediția serii trecute.

Aflată în prezent acasă, filmările show-ului luând sfârșit în vara anului trecut, Ștefania sare în ajutorul celor care vor să devină activi în izolare la domiciliu.

Antrenează-te ca Ștefania de la Asia Express! Cum arată o zi de antrenament pentru dansatoare?

Într-unul dintre cele mai recente videoclipuri publicate pe YouTube, Ștefania le arată urmăritorilor ei cum decurge o zi din antrenamentul ei.

„Una dintre activitățile mele zilnice este sportul. Când vine vorba de sală, eu cel mai bine funcționez seara.

Acum că timpul îmi permite să îmi fac programul exact așa cum vreau, antrenamentele se întâmplă seara.

Voi începe cu încălzirea, care va conține și puțin streching (întinderi), după care încep antrenamentul.”

#1 Genuflexiuni lente cu ganteră de 12 kg:

După seria exercițiilor de încălzire și streching, Ștefania începe antrenamentul propriu-zis cu trei serii de squats (genuflexiuni) lente, a câte cinci repetări, ținând cu ambele brațe o ganteră de 12 kg.

#2 Genuflexiuni cu pas lateral alternativ stânga – dreapta, cu banda de rezistență medie:

Pentru următorul set de exerciții, Ștefania se folosește de o bandă elastică de rezistență medie, pe care o prinde în jurul picioarelor deasupra genunchilor.

#3 Genuflexiune largă stânga – dreapta, cu banda de rezistență medie:

Următorul exercițiu este de asemenea o formă alternativă a genuflexiunilor cu un pas lateral larg însă, spre stânga, iar apoi spre dreapta.

Se fac două serii separate pentru fiecare dintre picioare. Mai exact 3 serii a câte 10 repetări pe fiecare picior.

„Tot farmecul acestui exercițiu este să îți lași toată greutatea pe piciorul pe care te lași, piciorul care face mișcarea practic. Asta ca să simți foarte tare în fesieri cum lucrează acest exercițiu.”

#4 Podul feselor cu gantera de 12 kg pe partea inferioară a abdomenului:

Dacă nu aveți echipamentele incluse de Ștefania în antrenamentul ei, puteți realiza la fel de bine exercițiile și fără ele sau puteți improviza.

Puteți, spre exemplu, să vă folosiți de o sticlă de doi litri de apă pe post de ganteră. Nu va fi la fel de grea, însă antrenamentul Cristinei este unul foarte intens pentru un începător, așa că nu vă forțați!

#5 Îndreptări cu câte o ganteră în fiecare mână:

În videoclipul publicat pe YouTube, Ștefania nu a menționat pentru fiecare exercițiu numărul exact de repetări, însă ar fi indicat să vă impuneți un număr de serii și de repetări pe care să-l puteți îndeplini și care să nu vă epuizeze.

Nu uitați, nu exagerați în primele zile de antrenament, nici Ștefania nu a ajuns la silueta ei într-o zi, o săptămână sau o lună.

După cele cinci seturi, Ștefania revine la primele exerciții de încălzire și streching pentru a-și relaxa mușchii.

Foto: Instagram

Citește și:

Andreea Bălan, mărturisiri despre trecutul ei: „S-au întâmplat anumite lucruri traumatizante în copilăria mea”

Asia Express 2020: Frații Ristei au părăsit competiția! Care sunt celelalte 5 echipe rămase în cursă?

Dana Rogoz, primul control de sarcină fără soțul ei: „Eram stresată și foarte atentă la tot ce ating”

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Huff
VIVA!
Retete
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Vedete