Un nou început pentru industria ochelarilor: modelul gender-free și ramele ecologice

Noile modele de ochelari au fost lansate la Milano la cea de-a 50-a ediție a târgului MIDO dedicat exclusiv ochelarilor de vedere și de soare dar și a echipamantelor de profil. Noutatea sezonului: ochelarii gender-free și ramele ecologice.

Un nou început pentru industria ochelarilor: modelul gender-free și ramele ecologice

O mulțime de inovații și o mare varietate de ochelari au fost expuse participanților de la MIDO 2022, dornici să afle care e direcția pe care o va lua industria de profil, care cuprinde atât zona fashion cât și optica medicală. După doi ani de pandemie acesta a fost un eveniment crucial pentru întregul sector, o oportunitate de a arăta lumii noile produse create și propuse de designeri și specialiști.

„Rezultatul acestei ediții este, fără îndoială, unul pozitiv, deoarece cei 22.000 de vizitatori ai MIDO 2022 au fost de înaltă calitate și motivați de dorința de a afla lucruri noi, în ciuda vremurilor dificile, depășind adversitățile momentului pe care îl trăim” – a declarat Giovanni Vitaloni, președintele MIDO. “Prin acest târg de profil reconfirmăm capacitatea noastră de a fi un reper pentru sector, întărind rolul MIDO în crearea de oportunități de afaceri și idei noi. Am avut feedback excelent de la expozanți și vizitatori deopotrivă cu privire la activitatea experimentată aici: acesta este un nou început pentru industrie. Aceste târguri ar trebui să fie evenimente în sine iar companiile sunt epicentrul absolut al acestor expoziții la nivel global”, a conchis Vitaloni.

Cei peste 660 de expozanți din 45 de țări în 5 pavilioane și 8 zone expoziționale au întâlnit vizitatori din peste 50 de țări: Europa (în special Franța, Spania, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Grecia, Țările de Jos, Elveția, România), Statele Unite, Israel, Brazilia, India, Tunisia, Iran, Africa de Sud și Emiratele Arabe Unite.

MILAN, ITALY – MAY 01: A general view of MIDO 2022 – Milano Eyewear Show on May 01, 2022 in Milan, Italy. (Photo by Tullio M. Puglia/Getty Images for Mido)

La fel de semnificativă a fost prezența participanților online conectați la platforma B2B, menită să implice în cadrul expoziției pe cei care – din toată lumea – nu au putut să participe la evenimentul live, și pe cei conectați la profilurile de socializare ale MIDO, care au animat oficialul evenimentului. Pagini de Instagram și Facebook cu peste 10.000 de mesaje partajate între postări și povești, care au depășit 1 milion de afișări. Minunea MIDO a fost transmisă în direct și la MIDOTV, care anul acesta a produs 77 de videoclipuri transmise în direct pe YouTube, cu un total de 350.000 de vizualizări.

Foto: MIDO press

Citeste și:

Ți-e dor de-un pic de adrenalină? Un pic mai mult?

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Timp Liber