Papaya

P

Papaya, fructeSe gasesc pe toata durata anului.

Nutritie
– Fructele au un continut bogat de vitamina C si potasiu;
– Sunt o sursa importanta de fibre;
– Continut scazut de sodiu;
– Nu contine grasimi sau colesterol.

Cum le alegi:
– Fructele crude sunt de obicei de culoare verde cu putin galben si destul de tari la presare;
– Cele coapte sunt jumatate verzi, jumatate galbene si putin mai moi decat cele crude;
– Coaja trebuie sa fie neteda, fara pete sau vatamaturi.

Cum le pastrezi:
– Daca ai cumparat fructe mai crude, depoziteaza-le la temperatura camerei, dar ferite de razele soarelui pentru o perioada de doua-trei zile;

– Daca vrei ca fructele mai crude sa se coaca mai repede, pastreaza-le in pungi de hartie alaturi de mere, pere, banane, dar nu mai mult de doua zile.
– Daca doresti sa pastrezi fructele pentru o perioada de timp mai mare, pune-le in frigider in pungi de plastic, dar departe de legume.

Cum le consumi:
– Spala-le foarte bine inainte de a le curata de coaja;
– Decojeste fructele si taie-le in jumatati si indeparteaza semintele;

– Datorita continutului de enzime al acestuia, este de dorit ca fructul sa fie copt atunci cand vrei sa il folosesti in salate;
– Mananca-l crud, in salate;
– Combina-l cu suc de lime si cu ardei iude in prepararea salatelor cu sprecific asiatic.
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Psychologies