(P) Trucuri să arăți cu până la 10 ani mai tânără. Somnul odihnitor este unul dintre ele!

 

Ce femeie nu-şi doreşte să rămână tânără şi frumoasă cât mai mult timp? Şi tu îţi poţi păstra tinereţea dacă vei apela la aceste trucuri atât de simplu de pus în practică!

  1. Mănâncă sănătos

Pentru a-ţi păstra starea de sănătate încearcă să introduci în dieta ta zilnică alimente de sezon bogate în:

– Vitamina C – un antioxidant ce te protejează de radicalii liberi şi facilitează absorbţia fierului şi a calciului din alimente. Aportul zilnic de vitamina C recomandat este de 110 mg. Aceasta se găseşte în fructe şi legume, în special în toate fructele de culoare roşie, în citrice şi kiwi.

– Magneziu –  reglează ritmul cardiac şi concentrarea musculară, reduce stresul, îmbunătăţeşte echilibrul fizic şi emoţional şi favorizează somnul. Sunt recomadate zilnic 360 mg de magneziu. Îl găseşti în unele ape minerale, fructe uscate, ciocolată, legume uscate şi cereale integrale.

– Fier – este un alt mineral ce ajută la combaterea oboselii şi luptă împotriva infecţiilor, previne anemia şi permite circulația oxigenului în organism. Este recomandat 16 mg de fier zilnic. Îl găseşti în carne, în legume, în ouă şi în cacao.

– Omega 3 – te protejează de afecţiunile cardiace şi menţine elasticitatea pielii. Aduce beneficii diferitelor funcţii ale organismului: circulaţia sanguină, muşchi, digestie, hormoni, imunitate. Necesarul zilnic pentru organism este de 1,6 g. Îl găseşti în peşte şi în uleiul de măsline.

  1. Fă exerciţii de relaxare

Simţi în permanenţă o stare de presiune şi ai impresia că ai un nod în stomac. Înseamnă că trebuie să te relaxezi. Poţi încerca câteva exerciţii de streching (întinderea musculaturii) care este ideal pentru un corp încordat.  

De asemenea, meditația te poate ajuta. Așază-te confortabil în pat, culcată pe spate, de preferat pe o saltea din spumă cu memorie care îți va oferi starea de bine, și golește-ți mintea. Fixează cu ochii un punct din tavan și încearcă să nu te gândești la nimic timp în care să respiri și să expiri. Concentrează-te doar asupra respirației. Inspiră o secundă, ține o secundă, expiră o secundă, ține o secundă, apoi inspiră 2 secunde, ține 2 secunde, și tot așa, până ajungi la 10.

  1. Ieşi la plimbare în aer liber

Chiar dacă nu ai chef de nimic, lasă perna moale de acasă pentru mai târziu și bucură-te de o ieşire în aer liber. 

Poți să mergi în fiecare zi pe jos, cât poți de mult, în drum spre serviciu sau la cumpărături. Te vei simţi foarte bine, iar în plus vei arde şi câteva calorii.

De asemenea, poți practica activităţi sportive în aer liber. Orice moment e un bun prilej pentru puţină mişcare în natură. Mergi în parc la o plimbare cu bicicleta sau însoţeşte-ţi copii su nepoții la joacă şi aleargă împreună cu ei.

  1. Crează-ţi în casă un ambient plăcut

Odată cu trecerea timpului ajungi să-ţi petreci din ce în ce mai mult timp în casă. De aceea este foarte important să creezi o atmosferă plăcută în locuinţa ta. Gândeşte-te la obiectele care te fac să te simţi bine şi integrează-le în căminul tău: taboluri, fotografii, perne moi, figurine, o saltea premium de foarte bună calitate şi alte accesorii de apartament. Descoperă oferta de saltele și perne ortopedice de la Magniflex și alege produsele care se potrivesc cel mai bine cu stilul tău de viață.

  1. Somnul, pe o saltea confortabilă, o prioritate

Somnul de calitate are o mare importanță pentru aspectul tău fizic. Așa numitul somn de frumusețe e bine să fie respectat. O saltea din spumă cu memorie și o pernă din spumă cu memorie si fibre Lenpur te vor ajuta să ai parte de cel mai bun somn. Iar dacă te bagi în pat la ora 22.00 și dormi neîntrerupt până la 6.00-7.00 dimineața, atunci cu siguranță îți vei păstra tinerețea cât mai mult timp.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Frumusete si Moda