Nu ne mai dăm cu ruj ca înainte iar industria beauty a pierdut 175 miliarde de dolari
Indutria beauty, așa cum e denumită, a pierdut 175 de miliarde de dolari din venituri din cauza pandemiei cu Covid-19.
Comportamentul consumatorilor s-a schimbat radical. În mod evident nu ne mai machiem ca înainte, nu mai folosim produse de make up așa cum o făceam înainte de pandemie, iar job-ul mutat acasă a făcut ca produsele preferate de make up să devină inutile. Vânzarea produselor din industria frumuseții a scăzut dramatic. Pierderile sunt de 175 de miliarde de dolari.
Schimbarea obiceiurilor de consum reduce veniturile pentru aproape toate produsele de înfrumusețare.
Din datele colectate până la această oră este evident că pandemia a schimbat obiceiurile și rutina de frumusețe pentru fiecare dintre noi. Datorită faptului că munca de acasă a devenit pentru mulți dintre noi un lucru obligatoriu, utilizarea produselor de make up a înregistrat un declin major. Și pentru că prognosticul de a ne întoarce la birou este destul de scăzut, speranța redresării în industria beauty este aproape nulă.
Studiile au arătat că 90% dintre femei folosesc mai puține produse de make up, nu se mai dau cu fond de tre sau pudră cât timp lucrează de acasă, deci cheltuielile pentru aceaste produse au scăzut semnificativ. Și probabil vor continua să scadă.
Impactul COVID asupra industriei de frumusețe este copleșitor. Datele arată că pierderile sunt imense și nu pot fi comparate cu nimic din ultimii ani, fiind fără precedent. Singura speranță rămâne piața on line. În ultimul timp toți cumpărătorii s-au îndreptat către piața on-line pentru cumpărăturile uzuale.
Pierderile în sectorul de îngrijire personală nu sunt atât de mari ( -3%) cum sunt cele de la make-up (-20%).
Un lucru este cert: COVID-19 a pus industria beauty în așteptare.
Foto: 123rf
Citeste și: