Motivul pentru care Oana Cuzino pleacă de la Pro TV după 18 ani. Emisiunea „Ce se întâmplă, doctore?”, scoasă din grilă

Oana Cuzino pleacă de la Pro TV după 18 ani de colaborare cu postul de televiziune. Din această toamnă, emisiunea moderată de ea, „Ce se întâmplă, doctore?', va fi scoasă din grilă. 

Emisiunea Ce se întâmplă, doctore? difuzată de luni până vineri, în cadrul Știrilor PRO TV matinale și duminica, de la 10:00, nu va mai face parte din grila de programe PRO TV, începând din această toamnă. De-a lungul timpului, emisiunea a adus în fața oamenilor subiecte interesante despre educația medicală, cu explicații din partea specialiștilor, care au avut ca scop prevenția și îndemnarea oamenilor pentru adoptarea unui stil de viață sănătos.

„Îi mulțumim Oanei Cuzino că, timp de 18 ani, a fost alături de telespectatori cu fiecare ediție prezentată și cu materialele care au venit în ajutorul celor de acasă. Îi urăm numai bine pe mai departe și mult succes în dezvoltarea tuturor proiectelor personale.', au transmis reprezentații televiziunii într-un comunicat oficial.

Oana Cuzino, primele declarații după plecarea de la Pro TV

Aceasta a anunțat că acum se dedică proiectului său online intitulat DOC.  „Dragii mei prieteni, după 18 ani de colaborare cu PROTV, am decis împreună să punem punct emisiunii medicale, prin intermediul căreia v-am fost alaturi, aproape în fiecare zi, din acești mulți și minunați ani! Ca medic, sănătatea și un stil de viață sănătos au reprezentat și reprezintă principala mea preocupare. Proiectul media cu PROTV și-a atins scopul în toți acești ani, însă și-a atins și… limitele. Pentru a ajunge cu adevărat la milioane de oameni interesați de sănătate în mod aplicat, am creat universul DOC, adaptat secolului 21 și care oferă o experiență media 24/7 într-o formulă actualizată și interactivă, bazată pe tehnologia digitală online.

De altfel, un astfel de portal, '360 de grade' reprezintă singura alternativă ce poate adresa interesele și nevoile complexe ale oamenilor în ziua de azi! Timpul profesional necesar acestui proiect de comunicare a devenit din ce în ce mai mare și datorită faptului că, portalul digital DOC s-a situat în fiecare lună pe poziția de lider al segmentului măsurat de BRAT via SATI (Studiul de Audiență și Trafic Internet, standardul măsurării de trafic și audiență auditată independent) cu cifre uriașe: între 2.2 și 3.2 milioane de vizitatori unici, în fiecare lună, la categoria de “Sănătate și îngrijire personală”.

În plus, conform Google Analytics, peste 10,6 milioane de utlizatori au accesat doc.ro în primul semestru al anului. Entuziasmul cu care este urmărit și strânsa interacțiune pe care o am cu milioane de oameni, în orice moment al zilei, a schimbat paradigma de comunicare, permițând să fim mai aproape de ei, depășind comunicarea convențională și constrangerile impuse prin intermediul unei televiziuni.

DOC reprezintă un întreg univers prin conținutul original, pastilele și interviurile DOC EXPERT INSIGHTS, instrumentele DOC sau platformele DOC Time și Health Shop, precum și marca Recomandat DOC', garanția unei experiențe complete, de la informare, educare și autoevaluare, până la identificarea și adoptarea soluției potrivite, totul într-o singură sesiune de browser! DOC este doctorul personal al fiecăruia în sănătate și lifestyle și vă mulțumesc că sunteți parte activă din acest Univers complex, dedicat sănătății și stării de bine!', a notat Oana Cuzino pe Facebook.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Publicitate
substantial.ro
Libertatea
CSID
Descopera.ro
Life.ro
Retete
Baby
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Mai multe din Vedete