Eu sunt MM

Ce s-a schimbat în lumea media și a industriei cosmetice? Cum influențează internetul și social media comportamentele de înfrumusețare, de consum al serviciilor de beauty?

Totul se schimbă cu o viteză uluitoare. Cum arăta industria media acum 10 ani când am venit la LOréal nu are nicio legătură cu ce este astăzi. Lucram cu două site-uri, bloggurile nu existau încă… Apoi, an după an totul a explodat. Internetul şi social media nu influenţează, ci mai degrabă aş zice că dictează comportamentul de cumpărare.

Aproape fiecare dintre noi când vrea să cumpere ceva intră pe internet ca să se informeze despre un produs. Dacă are un blogger favorit îl ascultă orbeşte şi investeşte în produsul respectiv. Cred cu toată convingerea că un influencer trebuie să fie extrem de atent, de selectiv şi de sincer în review-uri, pentru că altfel îşi pierde credibilitatea în faţa comunităţii sale şi, odată pierdută… aşa rămâne.

Nu cred că un blogger poate vorbi de bine despre toate produsele, la fel cum nu cred că trebuie să facă o tocăniţă din toate.

Cum ai evoluat tu în tot acest timp? Profesional și personal?

Sper că am evoluat odată cu piaţa. Profesional, am învăţat incredibil de multe lucruri pentru că tot ce trăiesc la birou e parte dintr-un proces continuu de învăţare. Am învăţat mult din greşeli, din ale mele, dar şi din ale altora. Personal… nu ştiu când au trecut anii.

Ai o căsnicie longevivă, de aproape 20 de ani, și doi băieți reușiți. Cum de „ți-au ieșit' toate?

sotul Stefan si baietii Bogdan si Mihnea

Soțul Ștefan și băieții Bogdan și Mihnea

Primul răspuns care mi-a venit în minte a fost „cu orez, ciocolată şi înţelegere'. Explic expresia pe scurt: când Bogdan avea 4 ani, a văzut pe stradă o doamnă care o trăgea pe fiica ei de codiţe şi o certa foarte rău. El a fugit spre doamna respectivă, a luat-o de mână şi i-a spus: «Doamnă, nu aşa faceţi treabă, ci cu orez, ciocolată şi înţelegere'.

Nu mă întreba de unde până unde şi ce legătură aveau unele cu altele că nu ştiu, dar m-a topit şi am ţinut minte expresia în toţi aceşti ani. Dacă la reţeta asta mai adaugi şi iubire, toleranţă şi răbdare, e probabil răspunsul la întrebarea ta. Ah, mai cred că sunt în a 7-a viaţă, cum a scris Rebreanu în „Adam şi Eva'. Sunt fericită pentru că mi-am găsit în viaţa asta un suflet care să fie totul, tot ce sunt şi ce nu sunt eu şi care mă completează perfect.

Familia este absolut totul pentru mine: şi refugiu, şi linişte şi… totul.

Definește brandul „Mihaela Munteanu' sau MM

Brandul MM e o poreclă apărută dintr-o necesitate. Când m-am angajat, eram trei Mihaela în birou şi pentru că atunci când cineva striga „Mihaela' reacționam toate, colegii au fost nevoiţi să găsească fiecăreia câte un apelativ.

Fiind cea mai nouă şi pentru că „se dăduseră' deja Mihaela şi Miki, am devenit MM. Ideea e că dacă astăzi mă strigă cineva Mihaela… nu mai răspund. Aşadar, să îmi definesc brandul: sunt foarte timidă, haioasă când nu e multă lume în jur, tolerantă şi răbdătoare. Și optimistă incurabilă. Și îmi plactatuajele, am doar cinci, dar îmi mai fac.

Ai coordonat sute de ședințe foto. Cum e să fii tu în centrul atenției?

E de departe mult mai bine în backstage. Oricum, asta fac de când mă ştiu. Dar cu aşa o echipă cum am avut la această şedinţă foto… şi o statuie strâmbă ar fi ştiut până la urmă să zâmbească „natural'.

Un lucru ştiu sigur: că oricâte şedinţe foto voi mai organiza de acum încolo… voi fi mult mai atentă când le voi cere modelelor să stea relaxate, să fie naturale, să zâmbească firesc pentru că, sincer… tare greu mi s-a părut!

Autor: Daniela Palade Teodorescu

Foto: Marius Bărăgan

Makeup: Ioana Stratulat, makeup artist oficial Maybelline NY

Hair: Alina Micloș, Beauty District

Ținută: bluză Dwome, cercei Band of Creators

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Psychologies
Mai multe din Povestile voastre