Cum arată dieta cu care Cristina Şişcanu a slăbit 27 de kilograme? Vedeta a dezvăluit ce alimente consumă la fiecare masă: “Dimineața pot mânca…”

Cristina Şişcanu a născut o fetiță perfect sănătoasă în primăvara lui 2017 și chiar dacă în timpul sarcinii a acumulat mai multe kilograme în plus, vedeta nu s-a grăbit să își recapete silueta imediat după ce a devenit mamă. Pentru că la cele mai recente apariții publice a afișat o siluetă de invidiat, Cristina Şişcanu a dezvăluit cum arată dieta cu ajutorul căreia a slăbit 27 de kilograme.

În perioada sarcinii, Cristina Șișcanu nu s-a abținut de la acele alimente gustoase și cu un conținut caloric ridicat, aceasta mărturisind că a poftit la produsele de panificație, în special la foietaje. Astfel, silueta ei a suferit modificări, vedeta cântărind 87 de kilograme. Cu ajutorul unei diete concepute alături de un nutriționist, Cristina Șișcanu a slăbit 27 de kilograme.

Cum arată dieta cu care Cristina Şişcanu a slăbit 27 de kilograme?

Deși a slăbit 27 de kilograme, Cristina Șișcanu nu a renunțat definitiv la dulciuri, însă le alege pe cele îndulcite cu ștevie. Din meniul vedetei nu lipsesc fulgii de ovăz, iaurtul, avocado, fructele și peștele.

“Nu mi-am propus să slăbesc chiar imediat după naştere, cum au făcut alte doamne. Am avut 87 de kilograme şi am slăbit 27 de kilograme. Acum am 60, dar aş vrea să mai dau două-trei kilograme jos. Cât am fost însărcinată am poftit la foietaje, dar acum am grijă, mă abţin. Iată meniul pe care l-am ţinut, ajutată de o doamnă doctor nutriţionist. Am renunţat la dulciuri, deşi mai mănânc, atunci când am poftă, ciocolăţele cu ştevie pe post de îndulcitor. Dimineaţa pot mânca trei tipuri de mic dejun. Aş putea mânca 35 de grame de fulgi de ovăz cu iaurt şi îndulcitor de ştevie. Sau brânză slabă, legume şi 2 felii de secară. Sau 2 ouă fierte cu avocado şi 2 felii de pâine. Apoi mai iau o gustare de fructe, fără struguri sau banane. La prânz, tot aşa, pot alege din trei feluri. Peşte la grătar sau la cuptor cu legume, 400 ml de ciorbă, fără cartofi, sau supă cremă. Poţi mânca şi ceva carne, poate curcan la grătar cu legume. Seara, dacă aţi mâncat peşte la prânz, puteţi mânca tot bucăţi de peşte. Cu brânză sau salată. Sau 135 de grame de brânză degresată. Fără dulciuri sau băuturi dulci.”, a spus Cristina Șișcanu, potrivit click.ro.

Acordând o mai mare grijă alimentației, Cristina Șișcanu a reușit să revină la silueta pe care o avea înainte de a rămâne însărcinată.

Deschide galeria foto pentru a vedea mai multe fotografii cu Cristina Șișcanu.

Bianca Hriscu

Foto: facebook

Citește și:

Angelina Jolie se face din ce în ce mai frumoasă

Cele 4 lucruri care nu lipsesc niciodată din geanta lui Kate Middleton

Prințesa Diana le-ar fi iubit pe Meghan Markle și Kate Middleton – Ce dezvăluiri face cea mai bună prietenă a Prințesei

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Vedete-Personalitati