Consumatorul alege iaurtul care va ramane pe raft!

Danone ii invita pe romani sa decida: Cremosso Multifruct sau Cremosso Mure-Zmeura?

Danone Romania lanseaza campania „Tu alegi!', o premiera pentru piata romaneasca, prin care da consumatorilor posibilitatea de a alege noul produs care va fi comercializat in gama Cremosso cu fructe.

Danone pune la dispozitia consumatorului din Romania doua noi sortimente – Multifruct si Mure-Zmeura, incurajandu-l sa isi aleaga preferatul, care ulterior va fi integrat portofoliului permanent. In perioada 1-27 martie, Danone ofera ocazia consumatorilor de a vota iaurtul preferat pe pagina de internet www.cremosso.ro si de a il sustine pe pagina de Facebook si pe contul de Twitter. Varianta castigatoare va fi anuntata la jumatatea lunii aprilie.

Prin intermediul acestei campanii consumatorii au sansa nu numai de a participa la o serie de concursuri cu premii speciale, dar in plus, cei mai activi dintre acestia vor fi rasplatiti, fiind desemnati ambasadori ai brandului Cremosso.

Pe durata campaniei, ambele iaurturi, Multifruct si Mure-Zmeura, vor fi disponibile la raft, in magazinele din intreaga tara, la pretul de 1,49 lei.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Publicitate
ELLE
Libertatea
Unica.ro
VIVA!
substantial.ro
Retete
Baby
CSID
Kudika
Descopera.ro
Doctorul Zilei
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din