Pregateste-ti corpul pentru plaja

Oricat ne-am dori, putine dintre noi au o silueta de manechin. Dar micile defecte pot fi ascunse in mod eficient daca ne folosim toate atu-urile si ne ingrijim inteligent corpul.

Cele mai frecvente trei tipuri de silueta in care ne "incadram" sunt: tipul A, cu trunchi ingust, solduri late si coapse puternice; tipul O, adica o silueta plinuta predominant in regiunea taliei, soldurilor si coapselor; tipul Y, cu trunchiul mai dezvoltat la nivelul umerilor si bustului, solduri inguste si picioare subtiri. Priveste-te in oglinda, "masoara-te" cu sinceritate si incadreaza-te intr-una din grupe. Apoi urmeaza programul de fitness care corespunde tipului tau de silueta.

"Pernute" nedorite – cum dispar?
Indiferent unde se afla zona "pufoasa", regula de baza este urmatoarea:
Prin antrenamente speciale si tintite si o alimentatie corecta se poate scapa treptat de grasimea nedorita.

Astfel, tipul A se va lati in partea de sus si se va ingusta in partea de jos. Tipul O va slabi peste tot si va avea o talie mai pronuntata. La tipul Y, trunchiul va capata un aspect mai putin masiv.

E bine sa faci exercitiile din 2 in 2 zile, de 3 – 4 ori pe saptamana, cate 30 – 45 minute.

Mananci corect, slabesti mai repede
Fara indoiala ca exercitiile alaturate sunt ideale pentru o silueta de top. Dar poti face mai mult – sa te hranesti corect! Daca urmezi principalele reguli, vei incepe sa dai jos, fara prea mare efort, kilogramele in plus.

  • Mananca regulat – accesele de "foame de lup" nu vor mai avea nici o sansa si nu vei mai fi tentata sa… ataci frigiderul.
  • Un pic de economie la grasimi: branza, mezeluri, lapte sau iaurt – cumpara intotdeauna produsele cu continut redus de grasime. Vei renunta astfel la o gramada de calorii fara ca viata ta sa fie mai trista.
  • Bea multa apa: zilnic 2 – 2,5 l sunt obligatorii. Variaza "regimul" consumand apa minerala, ceaiuri din plante sau fructe (de exemplu, ceai de lamaie sau de mere)
  • Ardei iute pentru metabolism: alimentele iuti stimuleaza arderile si digestia, mai ales a grasimilor. Foloseste de cate ori poti condimentarea cu ardei iute sau piper, dar fara sa exagerezi.
  • Substante de balast: legumele ca morcovii, varza sau guliile, ridichile si sparanghelul contin, pe langa vitamine, si celuloza nedigerabila care regleaza functiile intestinului, "colecteaza" o parte din grasimile alimentare si duc treptat la micsorarea burticii. Dar pentru asta mananca zilnic 200 – 300 g din aceste vegetale.
  • Fructe exotice: pepenii, mango si papaya contin peste 100 de diferite substante bioactive care ajuta la regenerarea pielii dinspre interior. Mananca de 3 ori pe zi cate unul din aceste fructe sau cel putin trei mese pe saptamana care sa le contina.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3 4

Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Frumusete