(P) Scapă de durerile de spate în 5 pași

Salteaua ortopedică are un rol extrem de important  în menținerea stării de sănătate. Mai ales pentru protejarea oaselor, articulațiilor și a mușchilor. Iar când durerile de spate sunt cauzate de frig, este necesar să iei măsuri.

Problemele coloanei vertebrale apar, mai devreme sau mai târziu, în viața fiecăruia. Și nu trebuie lăsat nimic la voia întâmplării. Spondiloza, hernia de disc, cifoza, scolioza, discopatia și altele ca ele provoacă dureri de spate. Iar ele pot fi agravate de poziția necorespunzătoare, atât în timpul somnului, cât și în rest. Spatele trebuie protejat, iar salteaua ortopedică face minuni.

De ce ne doare spatele?

Când durerile de spate se repetă, ba chiar se îndesesc, mergi neapărat la medic! Specialiștii spun că sunt peste 100 de cauze posibile, de cele mai multe ori semne ale unor boli grave. Ceea ce presupunem noi a fi „o sciatică' ori o durere firească după efort sau în zilele „acelea' poate ascunde mult mai mult. Iar unele afecțiuni ale coloanei se agravează la frig, motiv pentru care obișnuim să spunem că ne-a „tras curentul'. Ei bine, nu frigul este de fapt vinovatul, ci noi. Și nu e suficient să ținem mijlocul bine acoperit și să ne ungem cu tot felul de alifii miraculoase. Căci durerile de spate pot anunța și probleme ale rinichilor, și ale ovarelor, și ale coloanei. Și pietrele la fiere, unele tumori, TBC, anomaliile congenitale, osteoporoza, stările inflamatorii și herpesul zoster se numără printre afecțiunile care pot da dureri insuportabile de spate.

Salteaua ortopedică ajută?

Când durerea de spate apare treptat, durează mai mult de 3 luni, cedează la mișcare și se accentuează în repaus, apare mai ales noaptea de te trezește din somn și te „înțepenește' dimineața până te pui în mișcare, e cazul să dai fuga la medic. Mai ales dacă salteaua ortopedică pe care dormi nu are niciun efect.

Totuși, e posibil ca salteaua în sine să nu fie cea de care ai nevoie. Există și idei preconcepute potrivit cărora se recomandă somnul pe pat dur, purtarea încălțămintei fără toc, a corsetului medicinal sau consumul unor anumite alimente și cât mai puțină mișcare. Nimic mai neadevărat! S-au dovedit a fi doar mituri nefondate.

5 pași spre binele tău

1.Mișcarea este primul pas pentru întărirea mușchilor care susțin coloana. Și implicit, ameliorează durerile.

2.Durerile de spate și din zona lombară pot să apară din cauza menținerii

unei poziții fixe pe o perioadă lungă de timp, ca de exemplu la birou. Încearcă să schimbi stilul de a lucra sau amenajează-ți ortopedic spațiul de lucru.

3.Obișnuiești să porți tocuri înalte? Cineva care a purtat vreme îndelungată pantofi cu toc și-a adaptat coloana acestui timp de încălțăminte. Prin urmare, renunțarea poate duce la agravarea durerii. Optează pentru încălțămintea comodă, care nu te forțează în niciun fel în timpul mersului.

4.Obișnuiește-te să dormi fără pernă sau pe o pernă ortopedică, concepută să susțină gâtul și coloana.

5.Specialiștii spun că salteaua ortopedică se alege personalizat. Salteaua ortopedică ideală ajută la restabilirea echilibrului spatelui și a coloanei vertebrale. Cea de tip Magnistretch decomprimă discurile vertebrelor în timpul somnului și astfel reduce durerea din zona lombară și din gât.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Advertorial