(P) Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienţi în magazinul tău?

(P) Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienţi în magazinul tău?

Trăim într-o perioadă în care afacerile din sectorul de retail trebuie să treacă la un alt nivel, pentru a putea face față provocărilor prezentului și viitorului.

Ce înseamnă trecerea la un alt nivel?

Trecerea la un alt nivel presupune:

  • Atragerea unui număr mai mare de clienți potențiali în spațiile comerciale
  • Posibilitatea de a avea parte de o experiență excelentă
  • Realizarea unei conexiuni între clienți și afacere
  • Creșterea vânzărilor
  • Loialitatea clienților
  • Menținerea unui flux constant de clienți

Acestea sunt câteva dintre condițiile care trebuie îndeplinite pentru  ca afacerea dvs. să avanseze, pentru a atinge obiective cheie sau pentru ca produsele dvs. să se poziționeze mai puternic pe piață. Există multe strategii pentru a realiza fiecare dintre condițiile pe care le-am menționat, unele dintre aceste strategii necesită investiții mari, altele mai puțin.

Ne vom baza pe designul interior ca strategie principală pentru creșterea vânzărilor în sectorul de retail. Așadar,  citiți până la sfârșit, pentru că fiecare sfat oferit vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea în așa fel încât să atingeți nivelul dorit.

Iată care sunt principiile care vă vor ajuta în acest scop:

Trasați traseul clienților dvs. prin magazin

Rețineți că sectorul de retail a fost mult timp matricea comerțului și există multe abordări diferite privind împărțirea spațiilor în magazin. Comerțul este artă legendară. Datorită acestui fapt, există tendințe în ceea ce privește distribuția interiorului sau traseul clientului în interiorul unui magazin, care sunt cele mai de succes.

Primul pas este să rețineți că traseul interior trebuie să spună o poveste, trebuie să creați acea experiență de imersiune care s-a dovenit a fi extrem de eficientă, deoarece face potențialul client să cunoască în profunzime magazinul. Altfel spus,  magazinul ar trebui să invite clientul să aibă o experiență în care sunt implicate toate simțurile.

Așa puteți supraviețui evoluției acestei epoci digitale, în care multe magazine eșuează. Problema este tendința digitală? Răspunsul este refuzul de a implementa ceea ce este necesar pentru ca afacerea să se dezvolte în continuare. Așadar, ar trebui să luați în considerare importanța designului interior în strategia de merchandising vizual și să nu renunțați pur și simplu la asta din cauza unui capriciu sau a comodității.

Este important să înțelegeți că traseul contează și că este absolut necesar ca potențialii clienți să aibă o experiență bună. Prin urmare, trasați traseul corect pe care trebuie să-l urmeze în interiorul magazinului.  Dacă îl trasați bine, nu numai că vor fi captivați de povestea magazinului și a elementelor sale, ci vor lua decizia potrivită, adică vor face achiziții.

Zona de decompresie: primul pas în interior

Zona de decompresie este cunoscută drept pragul magazinului. Este primul spațiu în care clienții potențiali se plimbă când intră în magazin.  Pentru a localiza perfect această zonă, rețineți că este vorba despre primii doi-cinci metri din spațiu. Acesta este spațiul în care clienții fac trecerea de la lumea din afara magazinului la prima experiență cu produsele dvs.

În acest spațiu apare judecata critică a fiecărui potențial client. În acesta spațiu judecă dacă magazinul este ieftin sau scump în funcție de posibilitățile lor. Și face acest lucru observând foarte repede elemente precum:

-iluminat

-accesorii

-ecrane

-culori

Astfel se va realiza procesul de tranziție. Tot ceea ce este situat în acea zonă nu va fi apreciat de potențialul client așa cum v-ați dori, deoarece de acolo el are mai mult  o panoramă generală și nu-și concentrează privirea asupra niciunui obiect.

Peretele potențial, un element cu impact mare pentru clienții potențiali 

Dacă clienții potențiali trec de  zona de tranziție și decid să parcurgă traseul magazinului dvs., își vor menține interesul dacă ceea ce văd în dreptul lor este atractiv. Așadar, peretele potențial, peretele din dreapta și către care clienții merg în primul rând, este un element cu impact mare.

Ceea ce înseamnă că marfa care se află în acel prim spațiu din dreapta trebuie să facă parte dintre cea mai bună pe care o puteți oferi. Trebuie să aibă un potențial de impact foarte ridicat. Acea parte ar trebui să atragă atenția asupra potențialilor clienți. Așa că, pe lângă produsele expuse rafturi, trebuie să expuneți și accesorii și să amenajați zona într-un mod interesant pentru publicul dvs. țintă.

Unele dintre lucrurile pe care le puteți lua în considerare pentru peretele potențial sunt:

  • Noutăți (colecții sezoniere, de exemplu)
  • Articole de sezon (produse relevante pentru perioada anului)
  • Produse extrem de profitabile
  • Articole cu cerere mare

Puteți decora acea zonă astfel încât să spuneți povești despre produsele dvs. și să marcați traseul, pentru ca potențialul dvs. client să-l urmeze, așa cum v-ați dorit.

De asemenea, pentru a orienta clienții în magazin puteți să:

-Optați pentru o cale circulară, începând cu peretele potențial

-Lăsați accesul liber, astfel încât atunci când ajung în spate să se întoarcă în față

-Puteți acoperi calea cu diferite texturi

–  Îi îndreptați întotdeauna către o anumită zonă. Pentru a le atrage atenția, la sfârșitul fiecărei porțiuni a drumului plasați un ecran sau un anunț sau un alt tip de element.

– Folosiți rafturi metalice de mijloc care vă permit să direcționați clienții către anumite zone, fără ca aceștia să-și dea seama. Pentru a intra în posesia lor, nu trebuie să decât să luați legătura cu cei de la Rafturi Metalice de la A la Z, care vă pot pune la dispoziție o gamă variată de rafturi metalice, menite să îmbunătățească aspectul unui magazin. Mult succes!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Huff
VIVA!
Retete
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Advertorial