(P) Ce mâncăm dimineață, la prânz și seară pentru o dietă echilibrată și variată?

(P) Ce mâncăm dimineață, la prânz și seară pentru o dietă echilibrată și variată?

Mesele principale ale zilei sunt foarte importante pentru dezvoltarea normală a organismului și pentru un stil de viață sănătos. Multă lume nu le respectă și de aici apar și problemele legate de greutate, apar diverse afecțiuni pentru că multe organe nu funcționează corect dacă nu au tot ce le trebuie, nutrienți, vitamine, minerale, substanțe esențiale în dezvoltarea organismului.

Ce ar trebui să mancăm dimineață, la prânz și seară pentru a avea o dietă cât mai echilibrată?

La micul dejun, luat între 7 și 9 dimineața vom putea mânca cereale cu lapte, dar cereale integrale fără zahăr adăugat și cât mai sănătoase, bio. Trebuie să avem fibre multe, chiar și o cantitate mică de zaharuri că să ne asigure energia necesară până la 11.30, când vom lua o gustare. 

Dimineața mâncăm multe fructe, pentru vitamine, energice, pentru că satisfac poftă de dulce, se absorb repede. Cinci fructe în fiecare zi trebuie să fie pe masă noastră, dar separat, nu împreună, pentru că altfel ne balonăm. Ciocolată și mierea se pot adăuga pe lista de ingrediente pe care le putem avea pe masă de dimineață.

După prânz, între 12-14, putem să mâncăm alune, semințe, migdale, alături de supă, ciorbă, mâncare gătită cu pui de casă de la LaProvincia. Fie că alegem să frigem puiul, să îl prăjim în puțin ulei de măsline sau să îl pregătim la cuptor, să îl fierbem, puiul de casă cu un gust autentic de la LaProvincia va fi alegerea perfectă pentru un prânz sățios și delicios. 

Carnea de pui de casă este cea mai bună pentru prânz, mai ales dacă provine de la pui hrăniți natural, fără hormoni și alte chimicale în grăunțe. Este bine să avem pe masă la prânz și carnea de pui de casă pregătită corect, nu foarte condimentată, alături de legume la cuptor sau la abur, niște cartofi copți. 

Așa ne vom putea sătura, vom avea și energie ca să rezistăm până seara și nu ne vom simți rău după ce mâncăm, carnea de pui de casă nu are grăsimi multe, se digeră repede și e foarte ușor de gătit.

La cină, luată între 18.00 și 19.30, poate conține de la paste simple sau cu diverse sosuri, la supă, fructe, iaurt, chiar și cereale. Nu trebuie să excludem de pe lista de alimente consumate la cină și carnea slabă, de exemplu carnea de pui de casă făcută la grătar, dar în cantități mici, alături de o salată complexă, cu tot felul de legume, este excelentă și se digeră foarte ușor, ne lasă să dormim bine.

Toate mesele sunt obligatorii și nu trebuie să le sărim, orele trebuie respectate, între ele trebuie să avem și gustări formate din fructe sau din nuci sau câteva felii de toast integral cu o bucățică de brânză slabă, brânză proaspătă, cremă de brânză.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Publicitate
Huff
VIVA!
Retete
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Advertorial