(P) 5 sfaturi pentru o stare de bine când stai în casă

(P) 5 sfaturi pentru o stare de bine când stai în casă

Casa ta este un sanctuar personal, acel loc sigur, construit ca să îți ofere o stare de bine. Însă atunci când casa ta se transformă și în birou pentru tine, lucrurile ar putea deveni mai greu de gestionat, provocându-ți stres și anxietate. Psihologii îți recomandă câteva metode prin care să-ți îmbunătățești starea de spirit și concentrarea în perioadele în care stai mult acasă.

1. Fă o plimbare în aer liber în fiecare zi

Plimbările zilnice sunt absolut necesare pentru sănătate. O simplă plimbare te ajută să îți îmbunătățești respirația, să îți pui sângele în mișcare, să îți reduci stările de nervozitate, să-ți crești pofta de mâncare și rezistența la oboseală. Chiar și plimbările lente îți vor învigora organismul. Plimbările zilnice în apropierea casei sau în parc te pot ajuta atât la arderea caloriilor, cât și la creșterea capacității de concentrare. Îți recomandăm să te plimbi dimineața, pentru a-ți începe ziua cu un tonus bun. Iar dacă îți faci plimbarea seara, te va ajuta să îți îmbunătățești calitatea somnului. 

2. Hainele potrivite îți pot schimba starea

Când stai în casă este foarte tentant să rămâi îmbrăcat în pijama sau în haine vechi care nu sunt tocmai în cea mai bună stare. Însă această ținută nu te va ajuta foarte mult, pentru că hainele pe care le purtăm ne influențează mult starea de spirit. Astfel de haine te-ar putea face să te simți apatic și să crească tentația să te întinzi în pat. 

Hainele pe care le purtăm ne pregătesc mental și fizic pentru o nouă zi. Cel mai recomandat este să îți alegi o ținută lejeră, din articole din bumbac, care să îți ofere o stare de bine în fiecare zi. Iar dacă îți dorești haine comode la ofertă, poți găsi, de exemplu, ținute de calitate la prețuri accesibile consultând oferta Lidl – articolele vestimentare marca proprie sunt testate prin sistemul Öko-Tex Standard 100.

3. Încearcă să meditezi 

Meditația are nenumărate beneficii, de la reducerea stresului și a anxietății, până la creșterea imunității organismului. De asemenea, cu cât meditezi mai mult, cu atât te vei simți mai relaxat și îți poți îmbunătăți performanțele și nivelul de energie. Meditația ajută la diminuarea stărilor de oboseală și te ajută să te concentrezi mai bine asupra obiectivelor tale. Poți afla mai multe detalii despre meditație aici

4. Vorbește cu prietenii cât mai des

Fie că vorbești prin video, la telefon sau față în față, conversația face bine oricui, pentru că te ajută la reducerea stresului. Activitățile sociale pot fi o modalitate excelentă de a te relaxa și de a găsi noi surse de inspirație și idei noi. 

Relațiile sănătoase pot avea efecte surprinzătoare asupra vieții tale. Înainte de a-ți începe lucrul, discută cu colegii la o cafea virtuală sau sună-ți prietenii. Puțină conversație te ajută să faci față stresului cu mai multă ușurință. 

5. Fă-ți timp pentru hobby-urile tale

Un nou hobby îți oferă o nouă oportunitate de a cunoaște oameni noi cu aceleași interese. Te poți înscrie la cursuri noi online sau la ateliere artistice, cum ar fi pictura sau scrierea creativă pentru relaxare și un plus de creativitate. 

Provocările zilnice de la locul de muncă sunt adesea însoțite de anxietate și stres, pe când practicarea unui hobby îți oferă libertatea de a încerca lucruri noi fără teama de eșec. Dedică-ți timp pentru tine și hobby-urile tale și vei vedea cum pasiunile descoperite îți dau energie și îți aduc bucurie și entuziasm.

Pentru și mai multă inspirație, ți-am pregătit acest articol în care vei descoperi cum te poți reinventa în 2021. 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Publicitate
ziareonline.ro
CSID
Descopera.ro
Libertatea
Retete
Baby
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Huff
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Mai multe din Advertorial