Modul în care Celine Dion și-a prezentat propriului brand de îmbrăcăminte i-a speriat pe fani
:contrast(8):quality(75)/https://www.avantaje.ro/wp-content/uploads/2018/11/celine-dion-1.jpg)
Céline Dion este una dintre cele mai mari artiste ale lumii.
Cu aproximativ 250 milioane de albume vândute în cei peste 35 de ani de carieră, Céline a rămas aceeași artistă deosebită pe tot parcursul carierei.
Deși a avut parte de tot ce și-a dorit, având întreaga lume la picioare, viața artistei nu a fost una lipsită de griji.
În 2016, René Angélil, soţul cântăreţei, a murit în 2016 la vârsta de 73 de ani. René Angélil a decedat în reşedinţa sa din Las Vegas, „după o lungă şi curajoasă luptă împotriva cancerului'.
Și în primăvara acestui an, solista și-a anulat concertele din cauza unor probleme de sănătate. Se pare că artista suferă de o boală a urechii mijlocii cu care se confruntă de peste un an.
Însă toate aceste probleme nu au împiedicat-o pe Céline Dion să pășească și în industria modei. Anul trecut, vedeta și-a lansat o linie de accesorii, devenind oficial designer.
Acum, se pregătește să-și lanseze propriului brand de îmbrăcăminte pentru copii. Linia de îmbrăcăminte se va numi „Celinununu”.
Dar modul în care artista și-a anunțat proiectul i-a cam speriat puțin pe fani, la prima vedere:
https://www.instagram.com/p/BqFS8mDAoqt/
Iulia Sandu
Foto: