Femeile de afaceri din Basarabia cuceresc lumea

Trei istorii despre femei din Basarabia al căror succes a depăşit graniţele ţării, ajungând şi în România, despre schimbarea unor vieţi, pasiune, îndrăzneală şi despre cum reuşesc ele să învingă în lumea dură a performanţei în afaceri.

Cultura pe catwalk

rusanda cojocaru

Pornită să cucerească lumea cu o carte în mână, Rusanda Cojocaru este un antreprenor cu o reușită spectaculoasă.

„Am fost o adolescentă atipică, destul de rebelă (rockeriță în tricou cu schelete) și, în același timp, olimpică la română și engleză şi am rămas atipică în încercarea mea de a fi o Super-Woman antreprenor. Am crescut într-o casă tapetată cu cărți și cu vorba: «Trebuie să citești, dacă vrei să ajungi undeva în viața asta.»

Din dragostea mea pentru lectură și revolta împotriva unei generații de femei crescute la coafor, nu în bibliotecă, am lansat campania «Citesc, deci sunt sexy!», un proiect menit să arate că cititoarele sunt și ele femei de succes, atrăgătoare, cu viață socială. Iar din miezul acestei idei, aceea că cititul te poate face mai atrăgător, s-a născut și geanta pentru carte, Bookletta, un obiect fashion care pune cartea ca într-o vitrină și o face să reprezinte, prin coperta ei, purtătoarea.

Ne lăsăm reprezentați de brandul ceasului, al mașinii, de marca scrisă pe hainele noastre, de ce să nu ne lăsăm reprezentați de cartea pe care o citim?

Bookletta este o poșetă care te scoate în evidență în peisaj, care poate fi personalizată cu culorile tale și care rezistă în timp, o geantă de care te atașezi, pentru că e parte din tine. Am ales Book + Violeta (numele mamei mele) = Bookletta și culoarea mov pentru logo pentru că este culoarea înțelepciunii.
La început am lucrat cu un designer de genți, însă pe parcurs am învățat și eu, iar acum le concep și le desenez singură.

Am decis apoi să livrez fiecare geantă cu o carte cadou, pentru a încuraja lectura şi m-am implicat și în evenimente bookaholice. Dintre toate funcțiile acestei poșete mă fascinează aceea de a porni conversații. Cu Bookletta pe umăr, ești obișnuită să auzi exclamații și întrebări despre ceea ce citești, și câteodată chiar recomandări de lectură.

Coperta de pe vizetă aduce cititorii mai aproape unii de alții. Am înțeles, în cei patru ani de la lansare, că e mai ușor să vinzi mobilă sau brânză decât o inovație. Acolo nu va trebui să convingi pe nimeni de nimic. Dar în aceasta constă provocarea genții pentru carte, de a facilita promovarea culturii prin modă“.

Citește continuarea pe pagina următoare

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3 4

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Povesti adevarate