Ce-și dorește tânăra generație

“Suntem tânăra generație!” este un proiect național care promovează starea de bine a adolescenţilor, realizat în premieră în România de către Fundația PRAIS, pornind de la rezultatele unui studiu UNICEF din aprilie 2013 în care adolescenții din țara noastră se află pe ultimul loc în Europa în ceea ce privește starea de bine.

În cadrul proiectului, au participat un număr de peste 100 de licee din 20 de orașe, 3 comune și un sat, cum ar fi: București, Ploiești, Timișoara, Brașov, Făgăraș, Predeal, Codlea, Iași, Cluj-Napoca și Roman.

Rezultatele obținute la finalul primei ediții “Suntem tânăra generație!” au fost posibile datorită grantului acordat de Fundația Coca-Cola, în cadrul selecției sale anuale de proiecte bazate pe comunitate, pe care le organizează la nivel internațional, precum și echipei locale a companiei Coca-Cola România care a susținut acest proiect.

Ce-și dorește tânăra generație?

„Să aibă bune relații cu cei din jur, prieteni, să fie ascultați, valorizați, respectați și să aibă susținere pentru a deveni încrezători în propriile forțe. Incluziunea socială, acceptarea diversității, importanța cunoașterii – a studiului individual și toleranța, toate acestea sunt aspecte importante pe care le-am promovat în toate activitățile programului “Suntem tânăra generație!”, concepute pentru a-i sprijini să conștientizeze mecanismele care îi pot face să aibă o stare de bine”, a declarat Silvia Bucur, Președinte al Fundației PRAIS.

Silvia Bucur

Cum pregătim tinerii pentru viitor?

Tânăra generație merită să fie pregătită pentru a face față epocii de mari transformări tehnologice și informatice pe care o trăim și în care economia bazată pe cunoaștere va remodela viitorul omenirii. Locurile de muncă vor necesita specialiști calificați și cu o educație adecvată noilor cerințe. Accesul la cunoaștere, echilibrul interior, sănătatea, starea de bine sunt doar câteva dintre componentele esențiale ale unei vieți echilibrate.

De aceea, echipa noastră a oferit liceenilor un fel de scene virtuale pe care au putut performa, descoperindu-și talentul, abilitățile de organizare, promovare, creativitatea. Activările le-au stimulat capacitatea de a colabora, de a lucra în echipă, flexibilitatea și interesul față de noi experiențe. I-am motivat să se implice, să fie responsabili.

Platforma digitală integrată www.tanarageneratie.ro și pagina sa FB @suntemtanarageneratie au fost locurile favorite unde liceenii s-au promovat și au fost mult apreciați de către familii, colegi și prietenii din comunitățile lor.

Rezultatele concursurilor din proiect: “Quiz – cultură generală”, “Am talent!” sau “Best Flashmob” i-au pus în ipostaze în care s-au documentat, au proiectat, prezentat, regizat, au luat decizii. Au descoperit că pot, dacă doresc, să facă lucruri minunate. Pentru toate acestea, i-am premiat și aplaudat în cadrul unor ceremonii speciale.

Fundatía Prais

Un alt punct de interes pentru ei au fost dezbaterile din cadrul conferințelor noastre itinerante “Starea de bine a tinerei generații. Astăzi pentru viitor!”. În cadrul lor, au întâlnit adevărate modele: mari actori, psihologi, sportivi olimpici, având posibilitatea să identifice care sunt pentru ei ingredientele stării de bine.

De ce? 

Proiectele naționale de marketing social dedicate educației tinerei generații pe care le inițiem de mai bine de 16 ani au la bază credința noastră că un viitor mai bun se construiește astăzi pentru și împreună cu ei, tinerii!

Foto: Fundația Prais

Citește și:

Cum îți alini dorul de copilărie

Sindromul Italia. Copii bolnavi de dor de mamă

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Video