Ce dietă ține Andreea Marin în perioada postului? Uite cum arată meniul vedetei: “Voi mânca diferit de la o zi la alta”

În perioada postului există riscul de a acumula kilograme în plus, având în vedere că lactatele și carnea sunt înlocuite de cele mai multe ori cu carbohidrați, iar aceștia au un număr însemnat de calorii. Adepta unui stil de viață sănătos și a curelor de detoxifiere atunci când acestea devin necesare, Andreea Marin a dezvăluit ce dietă ține în timpul postului. 

Andreea Marin a început o dietă de post care va dura două săptămâni. În această perioadă, vedeta va respecta un meniu bine stabilit de către nutriționiști, astfel încât organismul ei să nu aibă de suferit. Fie că este vorba despre perioada postului, fie că regimul este urmat după o cură de detoxifiere sau pentru a slăbi sănătos, Andreea Marin spune că dieta de două săptămâni poate fi ținută de oricine, fără să existe reacții adverse.

Ce dietă ține Andreea Marin în perioada postului?

Dieta pe care Andreea Marin a început-o are la bază o combinație între fructe și legume. Meniul presupune 3 mese solide și 3 lichide, acestea fiind alternate la distanță de două ore.

“Două săptămâni de dietă de post viu colorată, gustoasă și plină de nutrienți, cu tot ce are corpul nostru nevoie pentru a funcționa corect și cu energie întreaga zi, începând de azi pentru mine! Nu e orice dieta, ci conceputa special de nutriționiști, bine gândită și calculată, și o poate urma oricine în oricare dintre aceste situatii: a) în timpul postului, când evitam lactatele și carnea, dar nu ne dorim sa exageram cu carbohidrații și sa acumulam kilograme în plus, b) când vrem sa slăbim sănătos, c) după o perioadă de detoxifiere, când interiorul nostru este curat, aparatul digestiv funcționează din nou corect și nu vrem sa stricam ce am obținut revenind brusc la mâncăruri grele, ci vrem sa facem trecerea cât mai firesc spre dieta de acasă de zi cu zi, d) când suntem atât de ocupați, încât nu reușim sa mergem zilnic la piață pentru a alege legume proaspete și crescute fără chimicale, nici nu avem vreme sau nu ne pricepem sa gătim raw-vegan dimineata, sa facem și sucuri proaspete pentru întreaga zi, sa le împachetam și sa le luam cu noi la serviciu. Eu am un program infernal, mi-e tare greu sa gătesc și pentru familie, separat în alt mod pentru mine, și asta dimineața, înainte de 7, când începe programul meu, zi de zi. Vedeți astăzi prima mea zi de dieta în imagini, iar mâine dimineață voi posta un video realizat în bucătăria mea împreună cu specialiștii în nutriție care au conceput-o. Vor fi 2 săptămâni în care, zilnic, voi manca colorat și diferit de la o zi la alta, 3 mese solide și alte 3 lichide, acoperind întreaga zi. Ingredientele folosite azi: avocado, mar, lămâie, migdale, castravete, ardei roșu, țelină, roșii, broccoli, spanac, linte verde, cartofi, morcovi, ceapa, usturoi, pătrunjel, oregano, turmeric, ghimbir, chilli, sare, ulei de măsline, sirop de agave, scortisoara. O bogăție! Câte puțin din toate.”, a scris Andreea Marin pe instagram.

Deschide galeria foto pentru a vedea mai multe fotografii cu Andreea Marin.

Foto: facebook

Citește și:

Ce să faci pentru a nu te îngrășa în post? Carmen Brumă îți spune cum trebuie să arate lista de cumpărături

Cristina Neagu, prima sportivă din istoria handbalului recunoscută a patra oară drept cea mai bună din lume

Meghan Markle are interzis să mai apară în public

 

 

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Vedete-Personalitati