3 exerciții provocatoare, cu Valentin Vasile, expert fitness și consilier nutriție


Valentin Vasile este antrenor de fitness care a făcut o pasiune pentru modul în care poate fi remodelat corpul uman, folosindu-ne doar de exerciții fizice și de alimentație. Este specialist în nutriție sportivă și nutriție pentru pierderea în greutate. Este autorul cărții ”Stil de viață, nu  dieta!” și antrenor personal la Revvolution Studio.

Un pont de nutriție pentru micul dejun:

Consumă cereale de ovăz sau secară cu fresh de portocale. Vitamina C din suc fixează fierul din cereale, astfel se creează o acțiune sinergică între cele două substanțe, fierul și vitamina C.

Exercițiile care urmează sunt ceva mai provocatoare, pentru un nivel mai avansat.

1. Din poziția izometrie (mai dificilă), ține în suspensie coapsele și brațele. Încearcă să stai doar în șezut, apoi ridică fesierii, depărtează picioarele și revino pe abdomen.

2. Deplasare laterală cu sprijin în braț. E important să nu pui coapsele jos.

3. Din șezut, cu un picior la piept, ridică-l pe celălalt cu mâna. E un exercițiu mai dificil, dar merită efortul, mai ales că acum ești la un nivel mai avansat cu exercițiile de fitness.

A consemnat Daniela Palade Teodorescu

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Video