Un tânăr de 27 de ani a murit după ce a înghițit un limax în urmă cu 8 ani

Un tânăr de 27 de ani din Australia a murit, zilele trecute, după ce, în urmă cu 8 ani, a înghițit un limax (specie de melc fără cochilie). O glumă între prieteni, petrecută în timpul unei petreceri în Sidney, s-a încheiat cu o tragedie. 

View this post on Instagram

Australian man Sam Ballard who was left paralysed after eating a slug dies aged 28 A man who was left paralysed after eating a slug as a dare at a birthday party has died at the age of 28. Sam Ballard, from Sydney, Australia, was 19 in 2010 when he ate the creature which was infected with rat lungworm. Mr Ballard, who was a keen rugby player, fell into a coma for 420 days after contracting a strand of meningitis called eosinophilic meningoencephalitis. Most people are said to recover from the illness, but he suffered a severe infection in his brain. Mr Ballard, who used a wheelchair, was left as a paraplegic meaning he was paralysed from the waist down. He died aged 28 on Friday after years of medical complications. Rat lungworm is a parasite found in rodents which passes its larvae into the animals' faeces. Snails and slugs can then become infected after ingesting it. Earlier this year, Mr Ballard's friend Jimmy recalled the night of the party. He told the Australian current affairs show The Project: "We were sitting, having a bit of a red wine appreciation night, trying to act as grown-ups and a slug came crawling across. "The conversation came, 'should I eat it?' "Off Sam went. Bang. That's how it happened." Mr Galvin said he apologised to his friend for not stopping him from eating the slug. He added that when he did Mr Ballard "started bawling his eyes out". Another friend Michael Sheasby spoke of the first time he walked into the hospital room where Mr Ballard was being treated. He said: "When I walked in, he was very very gaunt, and there were cables everywhere – it was a big shock." Lisa Wilkinson, who hosts a Sunday edition of The Project, said Mr Ballard was "surrounded by his family and loyal, loving mates" before his death. She added that his last words to his mum were "I love you". His mother Katie Ballard told the Daily Telegraph in Australia how tough life had been for her son after the dare #samballard #thinkbeforeyouact

A post shared by Deb Zilla (@flysosweetly) on

Conform www.independent.co.uk, la distanță de câteva zile din momentul în care a înghițit limaxul, Sam Ballard a început să aibă dureri puternice în picioare. Gândindu-se că aceste dureri neobișnuite ar putea fi cauzate de melc, adolescentul s-a prezentat la medic.

A descoperit, astfel, că are în corp un infecție cauzată de un parazit transmis de la rozătoare. Acest parazit este eliminat deseori în fecalele şobolanilor, iar melcii şi limacşii se infectează adesea după ce consumă larvele.

Citeste si Parazitul Anisakis din pește este foarte periculos pentru om. Cum se recunosc simptomele și cum se poate evita infestarea?

Infectarea cu un parazit l-a țintuit în scaunul cu rotile

Infecția cauzată de parazit a avut drept consecință, în cazul tânărului, apariția unei encefalite, urmată de o comă din care a mai ieșit abia după 420 de zile. Sam Ballard a rămas, însă, cu leziuni cerebrale foarte grave. Boala îi afectase coloana vertebrală și creierul. Un promițător jucător de rugby, el a devenit tetraplegic și și-a petrecut restul vieții într-un scaun cu rotile, luptând cu convulsiile puternice. Totodată, capacitățile sale de comunicare au devenit extrem de limitate. A mai supraviețuit încă aproape șapte ani.

a murit după ce a înghițit un limax

Limax

La momentul incidentului, în 2010, mama tânărului spunea că nu-i învinuiește pe prietenii care l-au însoțit la acea petrecere. Femeia mărturisea, la acea vreme, că nu-și pierde speranța că, într-o zi, fiul ei va putea merge din nou. Femeia și-a petrecut ultimii ani luptându-se cu autoritățile australiene pentru a obține fonduri pentru îngrijirea fiului său, după ce finanțarea pentru persoanele cu dizabilități a fost suprimată.

În majoritatea cazurilor, persoanele care se infectează cu parazitul al căror purtători sunt melcii sau limacșii reușesc să scape de el în timp, fără niciun fel de tratament. Sam Ballard nu a avut, însă, acest noroc.

Citeste si Trucul natural care te ajută să elimini paraziții intestinali și să îți cureți organismul

Surse foto: instagram, pixabay

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Povesti adevarate