Soțul Alexiei Țalavutis, operat de urgență: „Hemoragie internă, 3 coaste rupte, splina sfâșiată”

Alexia Țalavutis a avut un Crăciun de coșmar după ce soțul ei a fost operat de urgență în Thailanda. Cei doi se aflau în vacanță și au făcut accident cu un scooter.

Vacanța pe care o planificaseră de atât timp s-a transformat într-un coșmar pentru artistă și partenerul ei. Alexia Țalavutis și Alex au făcut accident cu scooterul în Thailanda. Soțul artistei a ajuns de urgență pe masa de operație.

„Chiar de Crăciun, pe 25 decembrie, eu și soțul meu am făcut un accident cu scooterul în Thailanda. Dintr-o banală căzătură, așa cum i-am spus noi, Alex a ajuns de urgență pe masa de operație. Hemoragie internă, 3 coaste rupte, splina sfâșiată, aer în plămâni, rinichiul sângera… și acum când scriu rândurile astea simt cum pulsul a luat-o razna, dar slavă Domnului, acum este bine', a scris Alexia Țalavutis pe InstaStory.

Vedeta a povestit fanilor săi momentele groaznice prin care a trecut departe de România. Ziua lor începuse bine, însă s-a terminat tragic.

„În dimineața aceea, am luat micul dejun, cafeluța pe plajă, toate cele, am făcut videoclipul ăsta să le trimitem părinților și prietenilor, apoi am plecat spre o plajă de pe insulă și bam! Șoc! Am făcut Crăciunul într-un spital cu doctori alergând în jurul nostru, făcând tot ce le-a stat în putință să îl salveze pe Alex. A durat mult să procesăm toate informațiile. Au fost niște momente… nu le doresc nimănui', a adăugat artista.

alexia-talavutis-2SeparatorVEZI FOTOPOZA 1 / 4

Soțul Alexiei Țalavutis a petrecut aproape două săptămâni în spital. Din păcate, artista și partenerul ei nu se pot întoarce în țară, pentru că Alex nu are voie să zboare cu avionul momentan.

„Astăzi, după 11 zile de spital ne externăm și putem să zâmbim… că am trecut împreună peste încercarea asta atât de grea. Recuperarea lui Alex continua, nu avem voie să zburăm deocamdată. O luăm ușor, pas cu pas și totul va fi bine. Îmi doresc din suflet să fie Alex cât mai bine și să ajungem sănătoși acasă', a conchis Alexia Țalavutis.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro