Secretul siluetei Ramonei Bădescu: „Le mănânc între mese, ca să mă satur. Am plecat cu sacoşa plină, în Italia nu se găseşte”

Pentru silueta ei, Ramona Bădescu are un regim alimentar echilibrat și face și sport. Zilnic, ea consumă și o legumă minune care o ajută să se mențină în formă: ridiche neagră.

De sărbători, vedeta nu s-a abținut de la nimic, dar s-a îngrășat. Ajunsă acum în Italia, unde locuiește de ani de zile, iar ea s-a reorganizat punct de vedere alimentar. Mănâncă zilnic salate cu ridiche neagră, care nu se găsește acolo, ci pleacă cu rezerve din România.

„Am fost în ţară şi s-a văzut asta la cântar. Acum am aproape 63 de kilograme. De la mama am moştenit glezna, picioarele, ochii şi sprâncenele, sunt ochi marca Bădescu din străbunici. Şi bunica mea şi străbunica mea aveau aceiaşi ochi şi aceleaşi sprâncene. În perioada asta mănânc mult ananas, care este singurul fruct permis după mâncare şi ajută mult la digestie. Îmi plac foarte mult ridichiile, le mănânc între mese, ca să mă satur. Iar când am plecat acum din România în Italia, am plecat cu sacoşa plină de ridiche neagră, pentru că în Italia nu se găseşte', a explicat vedeta pentru click.ro.

Secretul siluetei Ramonei BădescuSeparatorVEZI FOTOPOZA 1 / 3

Și a continuat: „Şi fac o salată de crudităţi foarte bună, cu ridiche neagră, ţelină, morcov, măr ionatan, cu un dressing cu avocado, iaurt, zeamă de lime, nuci, fără maioneză. Este foarte bună şi sănătoasă! Mi-am făcut pofta şi cu salată de boeuf în România, în care eu pun şi măr ionatan, pentru că e puţin dulceag şi îi dă o aromă aparte', a mai adăugat Ramona Bădescu.

Care e dieta Ramonei Bădescu

Vedeta are grijă să se mențină cu o dietă echilibrată și face și sport. „Fac sport, mănânc zarzavaturi, fac yoga, Pilates, țin să mă hrănesc cu lucruri cât mai naturale. Mă plac mai mult acum decât atunci când aveam 20 de ani', a dezvăluit Ramona Bădescu pentru csid.ro.

„Consum cât mai puțină carne, dar nu sunt vegetariană. Mai mănânc paste de cereale integrale: camut, farro (35, 40 g) cu foarte multe zarzavaturi. Le pun în salate ori cu broccoli, cu varză de Bruxelles. Dimineața mănânc papaya ori apă călduță cu puțină drojdie.

Mai consum sfeclă roșie, varză roșie, mult pește și sushi. Peștele îmi place să fie cât mai crud, pentru că prin preparare termică își pierde calitățile și gustul. În plus, când ai un pește proaspăt este păcat să-l prăjești, să-i pui maioneză. Eu cred că suntem rezultatul a ceea ce mâncăm, așa dacă îi dăm corpului ce e mai bun, și el va fi sănătos și viguros', a mai explicat Ramona.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Kudika
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Vedete