Pandemia a crescut interesul româncelor pentru cosmetice de calitate

Nu este greu de înțeles cum pandemia a cauzat creșteri record în vânzări pentru numeroase magazine online. La o analiză mai atentă, putem observa diferențe majore în obiceiurile de cumpărături ale românilor, în varii domenii de interes. Vom evita, totuși, discuții despre produse alimentare și faimoasa hârtie igienică, pentru a ne putea concentra pe sexul frumos.

Un procent considerabil de femei din România alocă lunar sume consistente pentru îngrijire personală și cosmetice. Acest lucru nu este o surpriză, având în vedere renumele internațional al româncelor în ceea ce privește aspectul fizic.

Un sondaj realizat de Esteto.ro situează bugetele locale pentru cosmetice între 100 și 500 RON lunar. Când vine vorba de brandurile preferate, se pare că există o preferință distinctă pentru produse de top, achiziționate cu preponderență online sau în francizele internaționale dedicate cosmeticelor din mall-uri, precum Sephora sau Douglas.

Desigur, asta nu înseamnă că româncelor le place să arunce cu bani. Cu salariul minim în România în continuare departe de media europeană, produsele de top comercializate înafară ajung pe piața românească cu prețuri exorbitante.

Una din principalele soluții ale româncelor este folosirea site-urilor cu vouchere și coduri promoționale, precum Promocodius. Acest furnizor particular pune la dispoziția clienților numeroase coduri de reducere la magazine locale și internaționale, incluzând preferate în materie de cosmetice sau parfumuri.

Românii pot, de exemplu, găsi coduri promoționale Vivantis, sau să primească cupoane gratuite la Notino, sau EdenBoutique.

Astfel, în loc să plătească prețuri întregi pentru produse cosmetice, multe românce recurg la astfel de artificii pentru a economisi bani și a cumpăra mai multe produse cu aceiași bani. De exemplu, clienții pot obține coduri promoționale la Parfimo, care reduc prețul produselor cu până la 80%. Soluția este una ingenioasă, și a fost folosită cu success de clienți de pe tot globul la achiziții de produse de consum, electronice și electrocasnice, haine, sau chiar mobilă.

Mai mult, sondaje realizate pe rețelele de socializare arată că peste 30% din românce fac achiziții online săptămânal, în special din sfera produselor de îngrijire personală sau îmbrăcăminte. Printre cele mai populare produse se numără șampoanele, balsamurile, parfumurile, vopseaua de păr, și cremele și loțiunile hidratante.

În ultimii 5 ani, piața de cosmetice din România a crescut cu aproape 50%, ca în anul trecut să fi depășit fabuloasa sumă de 2 miliarde de euro. Wall Street a publicat informații referitoare la cifrele de afaceri ale companiilor locale, precum și vis-a-vis de importul de produse cosmetice din România, ce arată că trendul este unul agresiv ascendent.

Pe perioada pandemiei, compania românească Cosmetic Plant a înregistrat o creștere de 73% în vânzările online, iar compania Farmec a văzut o evoluție de aproximativ 17% în vânzarea de produse de curățenie și îngrijire personală.

În contrast, Farmec a înregistrat un declin de aproximativ 40% în vânzarea de produse pentru machiaj. Mircea Trudean, directorul general Farmec, presupune că acest lucru se datorează purtării măștilor. Cu toate acestea, tot el mărturisește că a văzut o creștere semnificativă în interesul pentru produse de înaltă calitate, cu ingrediente de ultimă generație.

Astfel, se pare că declinul poate fi datorat preferințelor româncelor pentru produse de import, de cea mai bună calitate. Acest lucru poate fi ușor dovedit la o analiză a profiturilor comercializanților de branduri de top.

Compania cehă Notino a declarat o creștere a cifrei de afaceri pe teritoriul României de două cifre, pe perioada pandemiei. Acest furnizor a vândut peste 3 milioane de produse în țara noastră, cu o medie a coșului de cumpărături de 200 RON

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Publicitate
Libertatea
CSID
Descopera.ro
Life.ro
Retete
Baby
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Mai multe din Advertorial