Persoanelor cu datorii le este dificil să vorbească despre ele fără să fie subiective. Cei care reuşesc să le gestioneze optim consideră că a meritat la momentul respectiv să se îndatoreze. Pe de altă parte, cei care nu reuşesc să le mai plătească sunt ferm convinşi că sunt o corvoadă greu de dus. Băncile şi companiile care asigură diverse servicii sau vând bunuri în rate nu pot permite ca datoriile să rămână neachitate, dintr-un motiv simplu de înţeles. Circuitul economic trebuie să funcţioneze optim, ori recuperarea anevoioasă a datoriilor influenţează negativ acest circuit.
Pentru că recuperarea banilor datoraţi se poate dovedi un proces dificil, unele instituţii de credit şi companiile furnizoare de bunuri sau servicii, aleg să externalizeze colectarea datoriilor, în baza unui contract prin care mandatează o terţă persoană juridică să facă acest lucru; altele aleg să cesioneze cu totul datoria nerecuperată. Aşa se întâmplă că de la un moment dat oamenii cu datorii sunt contactaţi de reprezentanţii KRUK România, ce este una dintre companiile mari care colectează creanţe şi gestionează datorii, la nivel internaţional. Reprezentanţii săi se ocupă de dosarele clienţilor romani cu datorii la KRUK, pe care îi ajută cu soluţii până la stingerea acestora.
De la înştiinţarea cu privire la colectarea datoriilor de către KRUK România şi până în momentul în care se plăteşte ultima rată din datorie, agenţii sunt în contact direct cu clienţii pentru a-i ajuta să ajungă cât mai repede la scopul propus: ziua fără datorii. Telefonic, prin intermediul site-urilor pe care compania le deţine în mediul online sau prin e-mail-ul [email protected] agenţii sunt acolo pentru a le oferi suport clienţilor.
Stingerea datoriilor nu reprezintă nicicum un scop care să nu poată fi realizat, cu atât mai mult cu cât clienţii se pot folosi de sfaturile şi soluţiile oferite de agenţii KRUK:
Facilitatea pentru controlul datoriei. Angajamentul de plată
Politica derulată de companie pentru recuperarea datoriilor este amiabilă. Discuţiile între reprezentanţii firmei şi clienţi au ca scop identificarea unui consens care să răspundă condiţiilor de achitare a banilor datoraţi, în funcţie de potenţialul financiar al datornicilor. De astfel, toată activitatea KRUK România este adaptată nevoilor clienţilor şi identificarea celor mai bune soluţii pentru aceştia.
Prin semnarea unui document prin care clientul îşi ia angajamentul de a-şi plăti lunar ratele, posibilitatea de a se ajunge mai simplu la ziua cu zero datorii nu va rămâne la stadiul de dorinţă. Semnând un astfel de angajament, clientul este cel care decide cât poate să plătească lunar până la stingerea datoriei. Va stabili singur o rată în funcţie de veniturile pe care le are şi îi va fi uşor să o plătească. Acesta este motivul pentru care mulţi clienţi au despre KRUK România păreri bune, recunoscând că au fost ajutaţi să scape repede de datorii.
Instrumente smart pentru economii deştepte
De asemenea, reprezentanţii KRUK le propun clienţilor să se folosească de instrumente utile, care să îi ajute să facă economii substanţiale în buget şi să fie bine organizaţi cu finanţele proprii:
Nu în ultimul rând, reprezentanţii companiei încurajează clienţii să îi contacteze direct, nu să căute online “forum KRUK”, unde deseori vor găsi rezultate care nu au legătură cu realitatea.