(P) Tendinte 2019 pentru restaurante si bistro-uri
:contrast(8):quality(75)/https://www.avantaje.ro/wp-content/mu-plugins/rro-admin/assets/img/no-picture.jpg)
Vesela si produsele de prezentare vorbesc de la sine despre restaurantul tău, așa că asigură-te că ești în tendinte atunci când vine vorba de imaginea restaurantului tau.
Nu vă lăsați păcăliți gandind ca vesela de restaurant este doar o necesitate – dimpotriva, este o declarație de modă ca și hainele pe care le vedeți pe podiumul de defilare. Și ca haute couture sau ultima tendinta in moda va spune multe despre localul tau. Poti cuceri oricand un client alegand in servire un tip de tacamuri neobisnuite sau o culoare atipica pentru vesela, deoarece oaspeții cer mai multă dramă să fie introdusa în experiența lor de a mânca.
Deci, ce asteptari are un client cand intra intr-un restaurant nou? Nostalgia continuă să joace un rol major, astfel introducem vesela de email reintrepretata in prezentarea preparatelor. Oalele și cratițele se produc sub forma de miniaturi și se folosesc pentru a servi preparate deja preparate. La nivel de culori abundă cromul și cuprul. Rusticul este foarte popular și nu există mulți furnizori care product vesela in forme si materiale organice in culori actuale si combinatii de nou si vechi in structura aceleasi farfurii.
Vesela, tacamurile si produsele de prezentare sunt unul din secretele unui restaurant de succes. Tipul de vesela ales nu influențează numai oaspeții, ci și bucătarii, deoarece le oferă instrumentele necesare pentru a inova si a prezenta preparatele în conformitate cu stilul restaurantului. Unele restaurante oferă o varietate mult mai largă de preparate decât altele – și, de asemenea, portiile variază dramatic în dimensiune – astfel încât nu există o singură soluție de vesela si produse de servire care să se potrivească pentru toate preparatele.
Tehnologia are, de asemenea, un rol estential in promovarea localului in social media si alte canale de marketing chiar de la infiintare. În prezent există mai mult de 180 de milioane de postări pe Instagram etichetate cu „mancare”, așa că nu a fost niciodată mai important să existe o ofertă atragatoare de vesela si produse de prezentare.
La fel ca si in industria de fashion, producatorii de vesela, tacamuri si miniaturi de servire scot cel putin doua colectii noi pe an care variaza in forma si culoare, in functie de tendintele anuale. Pe langa vesela, producatorii au creat in ultimii ani versiunile miniaturale de tigăi din cupru, fontă, aluminiu cromat folosite pentru prezentarea de preparate. Cand vine vorba de tematica aleasa, stiluri precum cele rustice și industriale au fost intens imbratisate de proprietarii de locatii HoReCa in decorul localului si servirea meniului ales. De exemplu design-ul veselei Genware Terra Porcelain comercializata de Rosehome.ro impleteste stilul rustic cu cel industrial rezultand o gama variata de farfurii si platouri in culori unice, mate in aspect, foarte rezistente datorita procesului de dubla calire, respectand toate criteriile de design atunci cand vine vorba de un produs care impleteste doua stiluri de design complementare.
Care sunt tendintele in vesela si tacamuri pentru anul 2019?
Pentru anul 2019 continua preocuparea pentru mancarea sanatoasa, restaurantele alegand sa ofere optiuni vegetariene sau vegane in meniul lor. Poti convinge oricand un client sa aleaga un preparat vegetarian tinand cont de urmatoarele sfaturi in prezentarea preparatului:
Culoare: Mâncarea vegetariană este colorată în sine, dar adăugând un strop de culoare fundalului prin alegerea tipului de farfurie potrivit face ca preparatul sa fie apetisant si deosebit de atragator. Culori de farfurii precum albastru aqua, cupru rustic, negru, gri și gri mat ajuta in prezentarea macarurilor vegane si vegetariene intesificand culoarea legumelor sau fructelor.
Forme atipice de farfurii – Este timpul sa lasati in urma farfuriile clasice, albe, plate si rotunde. In anul 2019 plating-ul si asezarea preparatelor pe farfurie este recomandata sa fie facuta in farfurii coupe, usor adancite, in forme iregulate pe margine, platouri realizate din materiale precum melamina sau sticla in culori vibrante.
Astazi, HoReCa este o industrie extrem de competitiva in care noutatea completata de preparate bine gandite si completata de noutate in prezentare asigura revenirea unui client intr-un restaurant, bistro sau brasserie.