(P) Cum să pornești un magazin online

(P) Cum să pornești un magazin online

Lansarea unui magazin online implică alegerea platformei dvs., evaluarea costurilor și stabilirea unei expertize.

Începerea unei afaceri online ar putea părea o modalitate rapidă și ușoară de a câștiga câțiva  bani, dar există mai mult decât conectarea fotografiilor la un șablon web de designer. Pentru a afla  mai multe despre salarizare, înființare firmă, taxe și impozite accesează calculator salariu, zona de Blog.

  1. Alegeți platforma potrivită

După ce aveți o idee, va trebui să decideți cum să vă creați magazinul: utilizați o platforma de comerț electronic găzduită; creați și găzduiți propriul site cu software open-source, e-commerce  sau vinde în principal pe platforme terțe.

Platforme de comerț electronic găzduite: puteți utiliza șabloanele de site-uri web personalizate și instrumentele de comerț electronic cum ar fi coșurile de cumpărături pe site-uri precum Squarespace sau BigCommerce pentru a stabili o prezența online.

     2. Fii pregătit pentru costuri

Unul dintre avantajele comerțului electronic este costul redus de intrare. Dar low-cost nu înseamnă gratuit. La început poți începe cu salariați care pot primi salariul minim pe economie.

Veți plăți pentru produsul pe care îl vindeți sau materialele pentru realizarea acestuia precum și costuri specifice online, cum ar fi taxe de domeniu, comisioane pentru vânzarea pe piețe terțe sau taxe pentru găzduirea site-ului dvs. web. Adăugați acest lucru la cheltuielile de afaceri de bază, cum ar fi publicitatea și ambalarea, iar costurile de operare se pot acumula rapid.

    3. Luați în considerare detaliile de expediere

Transportul gratuit este un avantaj pentru clienți, dar ar trebui să îl faceți să funcționeze prin creșterea costului produselor dvs. sau prin eliminarea costului din marjele de profit?  Transportul gratuit poate determina userul să devină clientul dvs.

    4. Stabiliți expertiza

Îți cunoști produsul mai bine decât oricine altcineva și acest lucru așa trebuie să rămână.  Acum transformați această expertiză în motive pentru care clienții ar trebui să facă afaceri cu dvs.

Adăugarea de conținut este o modalitate. Spuneți că vindeți produse pentru animale de companie: Ce ar trebui să ia în considerare proprietarii de animale de companie atunci când aleg mâncare  sau jucării? Variază în funcție de rasă? Poate fi gândit ca un ghid complet pentru a educa cumpărătorul și a-l ajută să facă alegerea corectă.

Acest lucru nu înseamnă că trebuie să scrieți postări periodice pe blog, deși, dacă aveți timp și abilități este o metodă bună de promovare. Deasemenea, puteți adăuga pagini pe site-ul dvs. cu detalii despre motivul pentru care ați ales să faceți sau să vindeți un anumit produs sau marca și de ce credeți că această alegere este cea mai bună pentru clienții dvs.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Publicitate
ziareonline.ro
Libertatea
CSID
Descopera.ro
Life.ro
Retete
Baby
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Mai multe din Advertorial