(P) Comunicate de presă – ce avantaje aduc unui business? Explicații oferite de reprezentanții E-Advertising – agenție de marketing digital

Vizibilitate sporită în mediul online, servicii SEO, campanii de promovare online, brand awareness – iată doar câteva dintre sintagmele prezentului, pe care le are în vedere orice antreprenor care își duce business-ul în mediul virtual. Cu siguranță acestui segment i se acordă o atenție tot mai mare, întrucât de acesta depinde succesul unei afaceri într-o destul de mare măsură.

În acest context apare o întrebare: ce avantaje pot să aducă unui business comunicatele de presă? Mai exact, ce beneficii mai puțin cunoscute publicului larg pot să constituie o reală diferență pentru un business de a alege această manieră de a se promova? Desigur, trebuie să fie vorba și de colaborarea cu o agenție de marketing digital cu experiență, pentru a maximiza beneficiile pe care le oferă publicarea de comunicate de presă. Iată ce menționează în acest sens experții de la E-Advertising – agenție de digital marketing recunoscută pe piața de profil pentru profesionalism și rezultatele obținute pentru cei peste 1000 de clienți cu care a colaborat de-a lungul timpului.

Notorietate și credibilitate

Prin publicarea de comunicate de presa pe trusturi de presă online locale, regionale și/sau naționale se sporește notorietatea și încrederea pe care o are publicul într-un anume brand. O asemenea strategie reușește să genereze un nivel sporit de încredere în rândul celor care le vizualizează și care pot să devină ulterior clienți ai brand-ului promovat. În plus, este crescută și notorietatea website-ului în motoarele de căutare, ceea ce poate atrage mai mult trafic.

Construirea brand-ului

Orice articol publicat sub forma unui comunicat de presă contribuie considerabil de mult la construirea brand-ului și la dezvoltarea unui business, după cum menționează experții E-Advertising. Acest fapt duce la întărirea încrederii clienților potențiali și efectivi în brand-ul promovat, prin dobândirea statutului de expert pe domeniul de activitate vizat. Astfel, în mintea clienților potențiali sau efectivi se va contura mult mai bine ceea ce poate să facă sau să le ofere respectivul business.

Generare de trafic

Utilizatorii caută pe internet diverse informații ce privesc un anumit domeniu, folosind cuvinte cheie specifice. Prin publicarea de comunicate de presă în trusturi locale, regionale sau naționale, site-ul promovat beneficiază de trafic suplimentar, generat de utilizatorii anterior menționați.

Acest plus de vizibilitate și de trafic se traduce de asemenea și printr-o creștere a autorității website-ului promovat – exact ceea ce urmăresc webmasterii și experții SEO.

Link-uri de calitate

Experții E-Advertising mai fac o precizare: backlinking-ul care este realizat mizând în principal pe calitatea link-urilor aduce rezultate mult mai bune. Acest fapt se explică prin ideea că un număr mai mare de link-uri de calitate îndoielnică poate duce la penalizări din partea motoarelor de căutare, în timp ce articolele cu un conținut de calitate pe trusturi de presă cu autoritate mare, care prezintă încredere pentru public, aduc numai beneficii.

Identificarea de noi clienți

Indiferent dacă ceea ce se vinde prin intermediul site-ului promovat se referă la produse, servicii sau doar la o simplă idee, prin intermediul unor comunicate de presă cu un conținut calitativ, publicate pe trusturi de presă cu autoritate, pot fi identificați noi clienți și pot fi targetate segmente de clienți potențiali ce nu au fost vizate anterior. Acest lucru nu poate fi decât benefic, întrucât orice client potențial se poate transforma în client efectiv și poate recomanda ulterior brand-ul promovat, ducând astfel la creșterea vânzărilor.

Vizibilitate și creștere a poziționărilor în ierarhia Google

Lista avantajelor oferite de publicarea de comunicate de presă nu ar fi completă – după cum menționează cei de la E-Advertising – dacă nu s-ar face mențiunea legată de creșterea vizibilității și a poziționărilor site-ului în rezultatele oferite de motoarele de căutare.

Expunerea suplimentară oferită prin publicarea de comunicate de presă este o manieră optimă de promovare, întrucât aduce produsele sau serviciile oferite de o firmă în fața unui număr ridicat de utilizatori, care se pot transforma oricând în clienți. În același timp, votul de încredere pe care aceștia îl acordă se traduce și prin creșterea autorității și a poziționărilor site-ului în căutările Google, pe cuvinte cheie specifice domeniului de activitate.

Tinând cont de toate aceste avantaje pe care le oferă comunicatele de presă, este evident că reprezintă o strategie de avut în vedere, indiferent dacă vorbim despre business-uri cu notorietate în mediul online sau despre cele care caută să își facă cunoscute produsele și serviciile. Pentru mai multe detalii, cei interesați pot să apeleze la experții E-Advertising, agenție de digital marketing care poate să ofere servicii de publicare comunicate de presă și nu numai, pentru a susține dezvoltarea oricărui business în mediul online.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Advertorial