(P) Clean Beauty: 3 branduri de cosmetice coreene organice care au grijă de tenul tău și de mediul înconjurător

Trendurile în materie de cosmetice la nivel global se îndreaptă spre conceptul de clean beauty, o filosofie de viață care ne îndeamnă să fim mai atente la ceea ce consumăm și produsele pe care le punem pe ten, luând în calcul ingredientele naturale și grija față de mediul înconjurător.

Conceptul de slow beauty presupune o abordare holistică, îndemnând la o atenție deosebită acordată nutriției, somnului și îndeamnă la o apreciere corectă și realistă a propriului corp. În acest sens, focusul se schimbă de la rezultate imediate, de pe o zi pe alta, la construirea unui ritual de îngrijire potrivit tenului și corpului fiecăreia, cu accent mai degrabă pe îngrijire și tratament decât pe mascarea eventualelor defecte ale tenului.  

De la ambalaje reciclabile la ingrediente organice, industria de beauty trebuie să țină pasul cu schimbarea majoră în ceea ce privește problema încălzirii globale si să contribuie la atenuarea efectelor consumerismului ultimelor decade. Pe măsură ce poluarea și amenințarea încălzirii globale devin o realitate din ce în ce mai presantă, brandurile coreene susțin conceptul de clean beauty, reducând la minim substanțele chimice și investind în cele naturale. De aceea îți prezentăm 3 branduri de cosmetice coreene organice de pe Bloom Shop, unele dintre cele mai eco-friendly branduri de la ora actuală, care au investit în ingrediente 100% organice și ambajale reciclabile. 

INNISFREE

Innisfree, un brand cu tradiție pe piața cosmeticelor coreene, a devenit o referință în ceea ce privește produsele organice, folosind ingrediente de pe insula Jeju, recoltate cu o atenție deosebită pentru mediu. Datorită originilor vulcanice, această oază naturală oferă un ecosistem unic cu resurse naturale deosebit de benefice pentru îngrijirea tenului. 

Cele 5 principii care stau la baza brandului sunt după cum urmează:

  1. Promovarea îngrijirii tenului pornind de la ingrediente naturale
  2. Oferirea unor soluții inovatoare și accesibile pentru toate tipurile de ten  
  3. Oferirea unui escapism senzorial prin intermediul ingredientelor minune de pe insula Jeju  
  4. Păstrarea și protejarea vitalității naturii prin inițiative conștiente față de mediu  
  5. Oferirea unor experiențe care satisfac toate simțurile, pornind de la diversitatea naturii.  

Innisfree are la bază 12 ingrediente de pe insula Jeju, pornind de la resursele naturale din pământ, apă și plante. Cele mai cunoscute sunt ceaiul verde, aflat la baza celei mai populare linii de produse Innisfree (din care menționăm Green Tea Serum, disponibil pe Bloom Shop), argila vulcanică specifică insulei Jeju, rezultată din erupțiile vulcanului de pe insulă – bogată în minerale și cu efecte vizibile asupra îndepărtării sebumului (îți recomandăm să încerci Masca Innisfree Jeju Volcanic Color Clay Mask în una dintre cele 4 culori disponibile pe shop) și nu în ultimul rând, ultra rezistenta orhidee de Jeju, care are abilitatea de a înflori prin stratul de zăpadă. Pe Bloomshop poți găsi duo-ul de cremă de ochi Innisfree Jeju Orchid Eye Cream și crema de față Jeju Orchid Intense Cream. Toate produsele cosmetice coreene de la Innisfree sunt fără parabeni și ingrediente de origine animală, uleiuri minerale sau coloranți artificiali.

TOUN 28

Toun28 este un start-up care a adus o perspectivă proaspătă pe piața de produse cosmetice coreene. Având unele dintre cele mai sustenabile ambalaje de pe piață, brand-ul a ajuns repede în topul alegerilor celor interesați de produse atente cu mediul. Compania a dezvoltat un ambalaj din hârtie biodegradabilă pentru produsele cosmetice de uz zilnic, pentru a reduce consumul de plastic. După cum declară, TOUN28 a încercat peste 500 de variante pentru a ajunge la primul ambalaj biodegradabil pentru cosmetice, continuând cercetările pentru a ajunge la ambalaje 100% biodegradabile pentru toate produsele lor. Crezul companiei este să se angajeze în acțiuni concrete pentru mediu, dincolo de a avea doar o conștiință ecologică.

 Un alt punct central al filosofiei TOUN28 este atenția acordată ingredientelor. Dacă în mod normal o mare parte din prețul unui produs se duce în natura și calitatea packagingului, cu doar 2-10% din costuri reflectându-se în ingrediente, iar intre 60-98% din cheltuieli mergând pe packaging și marketing, TOUN28 își propune să schimbe acest lucru. Aici, 90% din costul unui produs este investit în ingredientele organice.  În perioada următoare îți recomandăm să încerci una dintre cele două creme cu SPF de la TOUN 28, una pentru ten sensibil si una pentru ten normal. 

THE PLANT BASE

Lansat în 2005 ca un brand de săpunuri naturale, THE PLANT BASE a intrat pe piața cosmeticelor datorită unei cereri crescânde de produse cu ingrediente 100% organice. Încă de la început, compania a insistat pe folositea unor ingrediente hipoalergenice și cu efecte de durat[, provenite din plante și folosind ingrediente organice certificate. Cu 8 game diferite și 45 de produse cosmetice, The Plant Base contină cercetările pentru a descoperi noi și noi ingrediente care respectă stantartele de clean beauty ale companiei. Cea mai de succes gamă poate fi găsită și pe Bloomshop, AC Clear, o linie de cosmetice pentru ten sensibil cu extract de Centella Asiatica, cu efect de calmare și hidratare a tenului în profunzime. 

Unul dintre cele mai de succes produse ale companiei este Time Stop Collagen Ampoule, un serum anti-aging premiat la SOKO GLAM K-Beauty Awards 2019, un produs revoluționar care oferă sănătate şi supleţe tenului cu doar o picătură. Serumul conține 67%  extract de ciupercă de Coama Leului pentru a stimula producția de colagen și a reduce aspectul ridurilor.

Recomandari
Publicitate
Libertatea
VIVA!
Unica.ro
Retete
Baby
ELLE
CSID
Ego.ro
Descopera.ro
Diva Hair
TV Mania
Trending news
Mai multe din Advertorial