Noua campanie DEICHMANN și Jung von Matt pariază pe modă și umor
Noii pantofi din actuala colecție DEICHMANN sunt un „must-have” absolut – împreună cu punerea în scenă corespunzătoare, plină de încredere în sine, în noua campanie intitulată „Iubește pantofii -și prețul.
Ați văzut vreodată pantofi și v-ați gândit: „Pur și simplu trebuie să îi am!'? Exact despre asta este vorba în noua campanie de modă realizată de DEICHMANN și Jung von Matt. Mulți fani ai pantofilor și-ar dori să îi fure din picioarele proprietarului. Ce bine că modelele de pantofi DEICHMANN declanșează exact această dorință – dar sunt disponibile la prețuri atât de atractive încât nu trebuie să recurgi imediat la soluții drastice… doar „Love the shoe – And the price”.
Semnătura îndrăzneață și modernă a noii campanii a celui mai mare retailer de încălțăminte din Europa combină storytelling-ul plin de umor cu moda, făcând din marcă și din produse un subiect de discuție. Branduri și stiluri de top la un preț imbatabil. Aceasta este pur și simplu o combinație irezistibilă.
O notă de umor în comunicare ar trebui să fie permisă chiar și în momentele dificile. Iar cu Jung von Matt SAGA, retailerul numărul unu de pantofi din Europa are alături un partener de agenție puternic, cunoscut pentru storytelling plin de umor.
În perioada de campanie din septembrie-noiembrie vor fi prezentate cele trei categorii principale: sneakers și încălțăminte combat, precum și ghete cu căptușeală călduroasă. Campania se va concentra, de asemenea, pe întărirea raportului atractiv preț-performanță al DEICHMANN în percepția externă, pentru a conferi mărcii o atractivitate și o relevanță și mai mare, inclusiv în rândul grupurilor țintă mai receptive la noile tendințe.
Descoperă noua colecție în magazine și pe www.deichmann.com