Ilinca Vandici, vacanță distrusă în Mexic. Ce a pățit: „Trei zile de stat în cameră”

În urmă cu câteva zile, Ilinca Vandici, Andrei Neacșu și Zian, fiul lor, au făcut bagajele și au plecat din România. În Mexic și-au dorit să petreacă anul acesta sărbătorile de iarnă, la căldură.

Planurile le-au fost date peste cap, căci în Mexic nu au găsit vreme bună, ci frig, chiar și ploaie. Vedeta s-a plâns pe Instagram. „Primele poze după trei zile de stat în cameră… Încă plouă… Realitatea este că am stat în costum de baie doar cinci minute, după care am pus repede prosoapele pe noi, cât să ne bucurăm puţin măcar de peisaj (care e superb, apropo) şi de aerosoli, că de vreme bună nu avem şanse… Cel puţin nu încă! Nu am ştiut că în Mexic în această perioadă sunt mai multe şanse de ploaie decât de vreme bună! Peste tot unde am căutat şi am întrebat, recenziile erau foarte bune…

Noi ca noi, că suntem adulţi, trecem peste dezamăgiri mai uşor, dar copilul… Îl roagă în fiecare zi pe Dumnezeu să ne dea soare, ca să poată sta la plajă. Şi adevărul e că e tare dificil să-i consumi energia când nu ai ce face efectiv… Deci, până acum, din păcate, nu am veşti bune, dar totuşi sper, ca după atâta drum şi după atâta nevoie de această vacanţă, într-un final va ieşi soarele.', a povestit Ilinca Vandici, dezamăgită, pe Instagram.

Următoarea zi, prezentatoarea a avut noroc, soarele a ieșit, a reușit chiar să facă și câteva costum de baie.

ilinca-vandici-vacanta-mexic-6SeparatorVEZI FOTOPOZA 1 / 6

„Am ajuns în Mexic dar, dacă îmi spunea cineva că după un zbor de 15 ore o să ajung în Mexic, unde speram la soare, la vreme bună, la plajă… Plouă de două zile în Mexic, ceva ce n-a văzut Parisul. E groaznic de urât. Ieri a fost foarte frig, azi e mai bine. Peisajul e superb, hotelul e superb, doar că nu te poți bucura. Am stat ieri efectiv toată ziua în cameră. Am dormit și am mâncat. Nu vă mai zic.

Copilul mai avea putin și spărgea un geam ceva. Fiind și ziua de Crăciun, evident că totul era închis. Nu aveam unde să ieșim să vizităm. Azi o să ieșim din hotel și o să încercăm să ne dăm cu ATV-urile și așteptăm ziua de mâine când se anunță soare. N-am crezut că o să avem așa sărbători urâte. Nu am văzut raze de soare de când am venit. Aia e', a mai dezvăluit Ilinca Vandici.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro