În urmă cu 20 de ani, Beatrice Popovici-Vîlcu punea bazele unui business curajos pentru că zona medicală a implanturilor mamare era încă la început. De atunci, lucrurile au evoluat depășind așteptările, în fiecare an, cifra de afaceri având o creștere de 10-15%.
“Lucram deja în domeniul medical, începusem ca secretară la o firmă de aparatură și instrumentare medicale și am realizat atunci că este un domeniu ce merită exploatat. Cunoșteam deja medicii care lucrau în chirurgia plastică și estetică și care cereau implanturi mamare… Nu existau pe piață la vremea aceea”, spune Beatrice Vîlcu, despre începuturile sale în acest business.
Cu o echipă restrânsă ca număr, dar formată din oameni profesioniști și foarte implicați, femeia de afaceri a reușit să performeze cu succes și să pună bazele unui business foarte solid în România.
“Alegeți cel mai bun produs, căutați să vedeți studiile din spatele acestui produs și ce anume îl recomandă! Pacienta trebuie să se gândească foarte bine înainte de a face această operație. Medicul, clinica, proteza aleasă sunt criteriile esențiale care să poată garanta un rezultat reușit atât din punct de vedere estetic cât și din punct de vedere medical”, încheie Beatrice Vîlcu.
Foto: PR