După ce Mihai Bendeac a răbufnit la adresa Temu că a primit „niște cârpe” în loc de covoare, compania a reacționat: „Oferim o garanție de…”
Temu răspunde acuzațiilor lui Mihai Bendeac privind calitatea produselor. Actorul s-a plâns că a primit „niște cârpe' în loc de covoare. Compania oferă garanție de returnare și rambursare în 90 de zile.
Scandalul dintre actorul Mihai Bendeac și platforma de comerț online Temu a luat amploare. Potrivit Libertatea, Mihai Bendeac a comandat două covoare de pe site-ul Temu, dar a fost extrem de nemulțumit de calitatea produselor primite.
În urma articolului publicat de sursa citată, compania Temu a reacționat prompt, oferind o declarație oficială: „am dori să vă împărtășim poziția noastră cu privire la problemele abordate. Considerăm că este important să prezentăm o perspectivă echilibrată și luăm foarte în serios acuzațiile menționate în articol. Prin urmare, dorim să oferim informații suplimentare care ar putea clarifica acuzațiile în cauză'.
Politica de returnare Temu
Compania Temu a subliniat că oferă o garanție de returnare a banilor în termen de 90 de zile pentru probleme legate de calitate. De asemenea, compania a menționat că va emite un credit de 25 de lei în contul clientului în cazul întârzierilor la livrare.
Experiența lui Mihai Bendeac
Actorul a povestit pe Instagram cum a decurs experiența sa cu Temu: „Am zis să îmi schimb și eu două covoare, de la living. Am căutat covoare pe Google și mi-au apărut, instantaneu, două covoare exact cum voiam eu. M-am uitat la preț, unul era 180 de lei. Celălalt, pentru că era mai mare, era vreo 240 de lei. Am zis că am dat lovitura, o fi vreo promoție'.
După o lungă așteptare, Bendeac a primit în sfârșit coletul: „Am ajuns acasă și când am deschis pachetul ăla erau efectiv niște cârpe. Dacă tu erai un om care are o casă, o mașină și cât de cât niște bani în cont, în momentul în care călcai pe covoarele alea nu mai aveai nimic. Erau definiția sărăciei'.
În ciuda declarației Temu, până în prezent, Mihai Bendeac nu a anunțat dacă a returnat produsele sau dacă a beneficiat de politica de returnare a companiei. Libertatea a relatat că actorul nu a prezentat public imagini cu covoarele primite.