Diseno România, un brand puternic de produse pentru amenajările interioare premium, creat de o femeie pasionată de design
:contrast(8):quality(75)/https://www.avantaje.ro/wp-content/uploads/2022/12/img_0103_900x600.jpeg)
Cătălina Mazerschi este una dintre femeile puternice din zona de business din România. De numele ei se leagă brandul Diseno România, partener al Porcelanosa Grupo, un magazin multibrand de placări ceramice și obiecte sanitare, recunoscut și apreciat de clienți și arhitecți cunoscuți, deopotrivă.
Ca orice alt domeniu de activitate, nici design-ul interior nu a fost lipsit de noi tendințe în ceea ce privește produsele ceramice și sanitare folosite, iar asta se reflectă foarte mult în dorințele de cumpărare ale românilor, care își doresc o locuință elegantă, rafinată, cu accent pe armonie, inovație și eleganță.
Cătălina Mazerschi, owner al Diseno România, este la bază economist, însă de aproape 25 de ani lucrează în domeniul amenajărilor interioare, fiind o pasiune care a ajutat-o să își crească brandul frumos și să fie cunoscut printre arhitecții din țara noastră: De peste 25 de ani în domeniul amenajărilor interioare, am observat dorința românilor de a-și crea o locuință în acord cu noile tendințe arhitecturale, dar și nevoia acestora de a apela la arhitecți pentru a-și crea oaza de liniște, departe de tumultul orașului', completează Cătălina.
Este design-ul interior o industrie în care femeile să se facă remarcate?
Cu siguranță, da! Femeile sunt întotdeauna mai atente la detalii, iar designul interior este o industrie creativă în care micile detalii chiar fac diferența. Au trecut demult vremurile în care femeile nu aveau niciun cuvânt de spus din punct de vedere profesional, iar Diseno România este exemplul cel mai potrivit în acest caz.
Echipa de vânzări a Cătălinei Mazerschi este formată din 20 de persoane, dintre care 10 sunt femei consultanți de vânzări, la curent cu cele mai noi tendințe în materie de amenajări interioare și exterioare. 'În ceea ce privește maniera noastră de lucru, ceea ce ne diferențiază de competiție este faptul că suntem problem solvers și asigurăm consultanță permanentă clientului, atât în procesul de prevânzare, cât și în cel de post-vânzare!', adaugă Cătălina.
Astfel, din 2020, anul pandemiei, și până în prezent, românii au înțeles nevoia de a-și crea o oază de liniște și relaxare, departe de tumultul orașului, și nu se sfiesc să investească sume considerabile pentru produse de calitate premium. 'Multe dintre persoanele care vor să își creeze un spațiu relaxant și elegant optează pentru noi colecții, ajutați de sfaturile și priceperea arhitecților. Cele mai mai multe dintre proiectele actuale sunt realizate de arhitecți cu experiență, cu care lucrăm încă din 2008 și care ne recomandă ca primă alegere când vine vorba de renovare sau de construcție a oricărui tip de spațiu', completează Cătălina Mazerschi, owner Diseno România.
Ca în orice business, mai ales condus de o femeie, la Diseno sunt multe provocări, însă cea mai importantă este 'că învățăm, în fiecare zi, cum să venim în sprijinul clienților noștri, atât cu idei creative, cât și cu produse care să satisfacă chiar și cea mai exigentă persoană. Succesul Diseno se datorează, în mare parte, echipei de consultanți atent aleși, care încearcă să cunoască proiectul și persoana, astfel încât să le ofere cele mai bune soluții de amenajare', adaugă Catălina.
Diseno este un magazin multibrand, care reunește cele mai cunoscute branduri în materie de design interior: Porcelanosa Grupo (cu 8 fabrici și peste 200 de magazine la nivel mondial): LAntic Colonial, Krion, Gamadecor, precum și alte cu alte fabrici de top, precum Sicis (mozaic), Gaia Mobili, Urbatek (gresie ceramică).
Cu două showroom-uri Diseno România în București – Calea Dorobanți 135-145, unul în Pipera (Bd. Pipera, nr. 30), și încă unul ce va deschis în curând, Diseno se bucură de recunoașterea națională și internațională, grație profesionalismului, atenției la detalii și a consilierilor profesioniști, dedicați fiecărui proiect în parte.