De Ziua Internațională a Femeii, Avon sărbătorește femeile din România prin colecția caritabilă “Voice For All”

Ziua Internațională a Femeii, sărbătorită cu fapte bune. Colecția „Voice For All” cuprinde o serie de produse caritabile în ediție limitată, dintre cele mai iubite produse Avon. Profiturile obținute din vânzarea noii colecții vor fi redirecționate către Campania Respectului, prin care Avon își propune să ajungă la 10.000 de liceeni din România în cadrul unui program de prevenție a violenței domestice și de promovare a relațiilor sănătoase

Pentru a celebra Ziua Internațională a Femeii, Avon lansează colecția „Voice For All”, dedicată susținerii și promovării puterii feminine. Profiturile obținute din vânzarea noii colecții vor fi redirecționate către Campania Respectului, pentru prevenția violenței domestice și sprijinirea femeilor afectate de abuz.

Totodată, brandul își reafirmă angajamentul față de femeile din România, indiferent de mediul din care provin, alăturându-se cauzelor care susțin femeile vulnerabile de toate vârstele și oferindu-le sprijin pentru a se simți puternice și apreciate.

Colecția „Voice For All” cuprinde o serie de produse cosmetice în ediție limitată, selectată cu ajutorul comunității globale de Reprezentanți Avon. Designul ambalajului este semnat de ilustratoarea Mel Cerri, iar elementele grafice sunt pline de bucurie și optimism.

„Colecția Voice For All este un manifest al puterii feminine și al comunității noastre globale. Am creat această colecție pentru a celebra bucuria de a fi autentici. Ne dorim ca fiecare produs să fie o sursă de inspirație și o modalitate prin care fiecare femeie să își facă vocea auzită. De asemenea, fiecare achiziție contribuie direct la susținerea unei cauze importante, având astfel un impact real,' a declarat Ana Nicolae, Head of Integrated Communication Avon România & Moldova.

Campanii pentru susținerea femeilor

În luna martie, Avon derulează o serie de inițiative în mai multe localități din țară, pentru a sprijini femeile care au nevoie de ajutor și pentru a le oferi un moment de bucurie și apreciere:

  • 10.000 de femei susținute prin Fundația Zurli, în cadrul evenimentelor „Înfloritoare' și „Dragă Mami', desfășurate în 15 orașe din România;
  • 450 de senioare sprijinite prin Fundația Tiberius;
  • 250 de mame ale căror copii suferă de boli cronice, sprijinite prin fundațiile M.A.M.E și „Dulăpiorul cu jucării' din Arad.

La Avon, considerăm că egalitatea de gen este esențială în tot ceea ce facem. De la susținerea femeilor, până la implementarea unor politici incluzive pentru echipele noastre, ne dedicăm transformării egalității într-o realitate palpabilă. De Ziua Internațională a Femeii, celebrăm puterea și potențialul femeilor, invitând pe toată lumea să răspândească bucurie, să promoveze empatia și să își folosească vocea pentru bine', a declarat Roxana Popescu, General Manager Avon România & Moldova.

Date îngrijorătoare: 45% dintre tinerii din România spun că au trecut prin abuz emoțional în relații

Angajamentul Avon vine într-un moment în care datele recente arată o realitate îngrijorătoare: conform studiului In a Relationship 2024: Iubirea și abuzul la Gen Z & Alpha' realizat de Fundația Friends for Friends și Reveal Marketing Research, 45% dintre tinerii din România spun că au trecut prin abuz emoțional în relații, aceasta fiind cea mai frecventă formă de abuz.

Următoarele tipuri de abuz raportate de tineri sunt cel digital (28%) și cel fizic (20%). În mod alarmant, 52% dintre fete recunosc că au fost victime ale abuzului emoțional, comparativ cu 38% dintre băieți. De asemenea, un sfert dintre respondenți au observat frecvent în alte cupluri urmărirea partenerului prin stalking online sau aplicații GPS, iar 14% dintre fete spun că sunt lovite frecvent în cuplu*​.

„Abuzul în relațiile romantice, mai ales în rândul tinerilor, rămâne o problemă majoră și adesea complet invizibilă. Datele noastre arată că multe dintre comportamentele abuzive sunt fie trecute cu vederea, fie normalizate, ceea ce face ca victimele să nu ceară ajutor, iar abuzatorii să nu înțeleagă cu ce greșesc.

Conștientizarea problemelor și a suferinței este primul pas către schimbare, dar aceasta nu poate avea loc fără psihoeducație centrată pe sănătatea relațională. Parteneriatele precum cel cu Avon ne ajută să aducem în atenția publicului problemele reale cu care se confruntă tinerii și să susținem intervenții și activități educaționale care oferă sprijin concret persoanelor afectate sau în situație de risc', a declarat psih. Silvia Ciubotaru (Guță), coordonatoarea programului In a Relationship la Fundația Friends for Friends.

Informații despre produse:

Ultra Colour Voice for All Lipstick – Power Pink: Noul ruj Ultra Colour Voice For All conține cu 25% mai mult pigment, garantând o potrivire perfectă între nuanța rujului și culoarea pe buze. Gama este concepută într-un design nou, ușor și complet reciclabil, iar pe parcursul lunii martie, nuanța Power Pink va contribui la strângerea de fonduri pentru cauze caritabile. Preț 27.99 lei

Far Away Original Eau de Parfum – 50ml: Parfumul emblematic și premiat al Avon combină note de frezie, iasomie și mosc vanilat pentru un amestec unic floral-oriental. Preț 99 lei

Lash Genius Multitask & Multiply Mascara: Mascara perfectă pentru volum maxim, alungire, definire, ridicare și o nuanță intensă de negru; peria Smart Control menține un aspect natural al genelor. Preț 37.99 lei

Anew Skin Renewal Power Serum – 30ml: Parte a colecției premiate Anew, Renewal Power Serum reduce liniile fine și oferă pielii fermitate, rezistență și un aspect luminos. Preț 79 lei

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Publicitate
Libertatea
VIVA!
Unica.ro
Retete
Baby
ELLE
CSID
Ego.ro
Descopera.ro
Diva Hair
TV Mania
Trending news
Mai multe din Frumusete