Cum să te îmbraci la birou dacă îți dorești o promovare
:contrast(8):quality(75)/https://www.avantaje.ro/wp-content/uploads/2017/07/Cum-să-te-îmbraci-la-birou.jpg)
Hainele pe care le alegem sau gesturile pe care le facem pot spune o serie de lucruri despre noi și de cele mai multe ori, ele își pot pune amprenta asupra carierei noastre. Astfel, există câteva trucuri pe care le poți aplica și care îți cresc semnificativ șansele de a obține o promovare la locul de muncă.
Poate că nu acorzi o atenție deosebită vestimentației, dar aceasta este foarte importantă atunci când vine vorba despre imaginea ta în ochii celor din jur. Regula de aur este să îți evidențiezi întotdeauna personalitatea și să nu încerci să pari ceea ce nu ești. Trish Murray este expertă în domeniul modei și îi consiliază de multe ori pe cei care își doresc să obțină un loc nou de muncă sau care speră la o promovare. Aceasta a evidențiat câteva lucruri de care ar trebui să ținem cont atunci când ne alegem stilul vestimentar, potrivit dailymail.co.uk.
Cum să te îmbraci la birou dacă îți dorești o promovare?
Specialista în domeniul modei este de părere că trebuie să îți adaptezi stilul vestimentar în funcție de jobul pe care ți-l dorești. O ținută aleasă corect te va ajuta să ai mai mult încredere în tine și să faci tot ce ți-ai propus. În plus, importantă este și atitudinea pe care o ai, iar aceasta nu ține doar de vestimentație, ci și de modul în care vorbești sau te comporți.
Revenind la vestimentație, nu trebuie să te ferești de ținutele în culori puternice. Aceste culori te vor ajuta să ieși din anonimat. Multe persoane aleg să poarte negrul în majoritatea timpului sau culorile pastelate. Nuanțele neutre sunt asociate cu o personalitate mai slabă. Dacă e important ca în partea de sus să porți culori îndrăznețe, încălțămintea trebuie să fie închisă la culoare. Evită pantofii foarte colorați și asta pentru că ei îi vor face pe cei din jur să își îndrepte atenția în această zonă și nu te vor mai observa.
Ținuta ta trebuie să fie una care să impună un anumit statut. Alege să porți un blazer sau un sacou. Acestea îți vor da un aer serios și hotărât, în timp ce hainele cu diferite modele te vor face să ai un aspect ușor dezordonat.
Dacă vrei să atragi toate privirile, nu renunța la stilul care te definește. Încearcă să introduci în outfitul de biroul mici accente, care să vorbească despre tine. Ele vor fi un fel de semnătură personală și îl vor face pe angajator să te privească ca pe o persoană sigură pe ea și încrezătoare.
Foto: shutterstock.com
Citește și:
9 lucruri care nu trebuie să îți lipsească din bagajul de vacanță
Cum alegi un costum de baie care să-ți ascundă vergeturile
Cele mai sexy costume de baie întregi. 10 modele care te vor ajuta să faci furori la plajă