Cum integrezi dulciurile în alimentația ta atunci când ești la dietă?

De fiecare dată la început de an, ne gândim la noi planuri pe care dorim să le realizăm sau la schimbări importante ce vrem să le facem pentru a fi mai fericiți și mai împliniți. Un obiectiv important al noului an este schimbarea anumitor obiceiuri cotidiene pentru a ne menține un tonus bun și a fi mai sănătoși. Este posibil să le obținem prin adoptarea unui regim alimentar adecvat, al unui stil de viață sănătos și practicarea frecventă a exercițiilor fizice. Aceste rezoluții vin cumva natural când au trecut sărbătorile în care ne-am înfruptat cu multe bunătăți de toate felurile și am făcut diverse excese. Alimentele grele și pline de grăsimi nesănătoase se simt la cântar și ne fac să nu ne mai simțim bine în pielea noastră.

Ce facem când ne e poftă de ceva dulce și suntem la regim?

Se știe deja foarte bine că produsele bogate în zahăr creează dependență, iar energia pe care ele o furnizează organismului nostru este de scurtă durată. Când ții o cură de slăbire este dificil să eviți dulciurile, mai ales dacă ești obișnuită să le consumi des. Însă, sunt diverse variante prin care nu este obligatoriu să le scoți definitiv din dieta ta zilnică. Iată mai jos câteva opțiuni ce te vor ajuta să îți saturi nevoia de dulce și în același timp nu vor adăuga siluetei tale kilograme nedorite.

3 dulciuri sănătoase care nu te vor îngrășa

Gustul dulce poate fi obținut și din alte surse vegetale, nu doar din zahăr. Fructele precum bananele ori unele legume dulci ca morcovul combinate cu ciocolată, cerealele integrale sau semințe sunt perfecte pentru a crea rețete care să îți satisfacă această poftă. Aceste alimente le poți integra oricând cu succes într-o dietă echilibrată, important este ca ele să provină din surse sigure.

  • Ciocolata neagră un deliciu sănătos

Ciocolata neagră este o alegere perfectă și un aliat de nădejde atunci când te hotărăști să slăbești. Calitatea ei constă în procentul ridicat de unt de cacao pe care îl are față de alte sortimente și mai puțini îndulcitori ori uleiuri vegetale ce pot fi dăunătoare. Ea are pe lângă minerale importante și alte avantaje precum reducerea riscurilor de boli cardiovasculare, efecte pozitive asupra creierului și a circulației sanguine. De asemenea, poate ajuta la reglarea glicemiei și la diminuarea eventualelor depozite de grăsimi din organismul nostru.

  • Brownie proteic cu ciocolată belgiană –energie și bună dispoziție

Poți să faci această prăjitură cu unt de arahide, banane, proteine, cacao și ciocolată belgiană. Acestea îți vor oferi energie pe tot parcursul zilei potolindu-ți totodată și pofta de zahăr. Ingredientele pot varia în funcție de gusturi și de consistența pe care vrei să o aibă produsul final. Ciocolata însă este un must-have dacă vrei să faci un brownie autentic, iar un produs de calitate va face cu siguranță o diferență majoră în materie de gust și de aport nutrițional.

  • Iaurt înghețat cu fructe – o combinație minunată în timpul verii și nu numai

Un preparat ce te răcorește și reprezintă echilibrul perfect între ceva dulce și ceva sănătos este iaurtul înghețat cu fructe. Reprezintă o variantă fantastică dacă vrei să ai un regim bogat în nutrienți și să introduci mai multe fructe în alimentație. Se adaptează fiecărui gust prin combinațiile inedite de fructe împreună cu alte ingrediente și este potrivit pentru toți membrii familiei.

Rețetele de mai sus te vor ajuta în lupta cu kilogramele fără să simți că faci un foarte mare sacrificiu când elimini complet zahărul din viața ta. Dacă faci aceste mici schimbări, efectele vor fi maxime și vei putea să te bucuri de momentele tale dulci fără griji!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Kudika
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Advertorial