Cu noul săpun califelant Sense Honey&Melon oferi pielii o îngrijire de calitate

Cel mai mare eveniment de new media art din România, iMapp Bucharest 2021, cel care luminează Palatul Parlamentului, a revenit weekendul trecut în Piaţa Consituţiei din Capitală. Săpunul Sense – Inspired by Nature, din 99,3% ingrediente naturale și ambalaj din BioPet a fost prezent aici, oferind participanților surpriza de a testa un săpun lichid cu totul și cu totul special! Combo-ul Honey & Melon a atras atenția rapid cu parfumul său intens și energizant, dar și cu efectul catifelant al pielii resimțit încă de la prima aplicare.

3SeparatorVEZI FOTOPOZA (1 / 6)

Atunci când alegi un produs de îngrijire a pielii, care este elementul hotărâtor, cel care te convinge că ți se potrivește? Pentru mulți dintre noi, importante sunt ingredientele. Sunt acestea naturale sau nu, de unde provin, ce beneficii aduce fiecare ingredient? Există în compoziție și ingrediente aflate pe „lista neagră', când vine vorba despre conservarea produsului?

Alte persoane, din dorința de a reduce consumul de plastic, iau în calcul și compoziția ambalajului, iar cel utilizat de Sense – Inspired by Nature este din BioPet.

Detalii care schimbă lumea

Sense

În această perioadă, preocuparea pentru igienă este esențială. Iar noul săpun Catifelant din gama de îngrijire Sense, cu vitamina E, bifează toate aceste puncte importante.

Este realizat din 99,3% ingrediente naturale, gândite pentru curățarea și îngrijirea pielii, la care se adaugă un strop de parfum intens. În plus, produsul nu conține conservanți. Și, nu în ultimul rând, datorită concentrației optime de ingrediente, cantitatea de săpun rezultată dintr-o singură apăsare pe pompiță este suficientă pentru o spălare eficientă.

Sense, inpirație din natură

În ceea ce privește ambalajul, acesta are la bază filosofia „Small changes can change the world', din dorința de a arăta respect atât celor care folosesc produsul, cât și mediului înconjurător. Ambalajul este BioPet, reducându-se în acest fel impactul asupra mediului. În plus, eticheta nu a fost imprimată pe hârtie, ci direct pe ambalaj. A fost folosită o vopsea non-toxică, utilizată și la confecționarea jucăriilor pentru copii.

„Designul pe care îl propunem este total diferit față de ceea ce se găsește în acest moment în rafturile retailerilor și vine ca urmare a unei tendințe acceptate în Europa de Vest de câțiva ani, care a devenit un mod de viață în țările nordice', a explicat Andrei Severin, CEO CAHM Europe, companie din care face parte și brandul Sense.

În curând, gama de săpunuri lichide Sense – Inspired by Nature (săpunul Sense Protector cu Acid Lactic și Sense Catifelant Honey&Melon) va fi completată cu ambalajul Family de 800 ml și recipientele refill de 330 ml și 1 L.

 

 

 

 

Recomandari
Publicitate
Libertatea
VIVA!
Unica.ro
Retete
Baby
ELLE
CSID
Ego.ro
Descopera.ro
Diva Hair
TV Mania
Trending news
Mai multe din Advertorial