Ce trebuie să mănânci dimineața pentru a fi plină de energie

Este important să mănânci un mic dejun consistent dimineața. Micul dejun ar trebui să fie o masă care să mențină senzația de sațietate câteva ore. Pe lângă lipsa senzației de foame, micul dejun trebuie să ofere corpului tău toți nutrienții necesari de care are nevoie pentru a funcționa corect. Iar un mic dejun sănătos este cea mai bună variantă pentru oricine, având în vedere că îți oferă mai multă energie pe parcursul zilei. Astfel, trebuie să înveți ce trebuie să mănânci dimineața pentru a începe ziua plină de energie. 

Ce sunt alimentele pline de energie? 

Pentru a avea mai multă energie dimineață ai nevoie de o cantitate moderată de proteine și de fibre pentru a te simți plină cât mai mult timp, dar și pentru a nu simți nevoia de dulce foarte devreme. Micul dejun sănătos ar trebui să fie bogat în vitamine și minerale, în special B12 pentru a stimula metabolismul. Într-adevăr, toate alimentele îți oferă senzația de sațietate însă, alimentele perfecte pentru dimineață au și nutrienții care să te susțină pe tot parcursul zilei. 

Cu alte cuvinte, dimineața este indicat să optezi pentru un mic dejun sănătos și plin de nutrienți, bazat pe fructe și legume proaspete. De altfel, fructele, având în vedere că sunt pline de zaharuri, ar trebui să le mănânci dimineața pentru a avea timp corpul să transforme totul în glucoză. În plus, sunt pline de vitamine și minerale, care prelungesc senzația de sațietate.

Ce alimente ar trebui să consumi pentru a avea mai multă energie dimineața

Am stabilit că un mic dejun sănătos este format din alimente naturale, nu din carbohidrați monosaturați. Prin urmare, atunci când mergi la supermarket treci și pe la raionul de produse proaspete pentru a-ți face rezerve. Mai mult, poți să te uiți pe un catalog Profi pentru a te bucura și reducerile cu jumătate de preț la alte produse de care ai nevoie în casă. Iată ce ar trebui să treci neapărat pe lista de cumpărături pentru a-ți pregăti un mic dejun sănătos și plin de energie. 

Ouă

Un ou oferă 7 grame de proteină de calitate dar și fier, vitamine și minerale. Mai mult, le poți găti oricum, pentru că nu își pierd valorile nutriționale. Astfel, poți să mănânci dimineața o omletă, un ou fiert, sau chiar poșat și îți vei atinge scopul nutrițional. În plus, acestea se pretează foarte bine la salate, deci poți să adaugi legume proaspete pe meniul micului dejun. 

Banane

O sursă de carbohidrați complecși, potasiu și vitamine B6, bananele sunt printre cele mai sănătoase alegeri pentru a-ți începe dimineața plină de energie. Poți să adaugi bucăți de banane în cereale, să le adaugi unui smoothie sănătos sau pur și simplu să mănânci o banană două în drum spre muncă atunci când întârzii la muncă. 

Semințe de chia

Din cele mai vechi timpuri semințele de chia au fost consumate de oameni pentru că ofereau sustenabilitate oamenilor care munceau la câmp. De altfel, două lingurițe de semințe de chia, doza zilnică recomandată, conțin 11 grame de fibre, 4 grame de proteină și 12 grame de carbohidrați. De altfel, budinca de chia, este o alegere excelentă și delicioasă pentru micul dejun. 

Brânză de vacă

Un borcănel de brânză de vaci low fat are  aproximativ 163 de calorii și 28 de grame de proteină. Ea mai conține 60% din necesarul zilnic de vitamina B12 și conține seleniu, esențial pentru buna funcționare a glandei tiroide. De altfel, este o alegere excelentă pentru vegetarieni. Iar partea bună este că o poți adăuga cerealelor cu puțină miere, cremă pentru clătite, o poți mânca cu pâine sau mai bine cu castraveți sau ardei sau pur și simplu din cutie, atunci când ești pe fugă. 

Avocado

Un fruct mediu are aproximativ 160 de calorii, 7 grame de fibre și 15 grame de grăsimi sănătoase, ceea ce îl face un super aliment pentru meniul de dimineața. Îl poți adăuga la omletă pentru un mic dejun plin de energie sau pur și simplu îl poți mânca cu pâine prăjită. Sosul guacamole este o pastă excelentă de întins pe ardei sau castraveți și te va ține în priză toată dimineața. 

Nu este greu să mănânci dimineața un mic dejun sănătos și plin de nutrienți care îți vor da energie în prima parte a dimineții. Dacă îți faci un meniu din timp sau măcar adaugi pe lista de cumpărături aceste alimente sănătoase pentru a le avea mereu la îndemână, vei putea să te bucuri de energie în prima parte a zilei fără foarte mult efort. 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Advertorial