Andreea Banică nu mai scapă de kilogramele în plus după ce a născut! A dezvăluit ce dietă ține

După ce a devenit mamă pentru a doua oară, Andreea Bănică a început să ai probleme cu greutatea. Chiar dacă a trecut ceva timp de când a născut a doua oară, se pare că artista nu a reușit să ajungă la greutatea dorită, pe care o avea înainte de sarcină.

Așadar, Andreea Bănica a decis să facă o schimbare în viața ei, a renunțat la vechile obiceiuri alimentare și s-a apucat de o dietă strictă, pe care o ține timp de două săptămâni. Și pentru că a vrut să îi ajute și pe fanii ei care au tot întrebat-o în ultimul timp despre secretele sale de frumusețe, blonda a postat pe blogul ei personal dieta pe care o ține în această perioadă.

Ce dietă ține Andreea Bănică pentru a slăbi după ce a născut?

„De-a lungul timpului am încercat tot felul de metode, diete de a slăbi și a mă menține la o anumită greutate, însă după ce am născut 2 copii, mi-am dat seama că nu mai este important câte kilograme am, ci cum și unde sunt așezate, proporția corpului. Atunci când mă uit în oglindă, trebuie să mă plac. Dacă dezbracată arăt ok, cu siguranță când mă îmbrac, mă voi simți minunat să văd că îmi vine bine orice pun pe mine, chiar și cămașa albă a lui Lucian. Apropo, îmi plac tare mult hainele bărbătești și nu de multe ori am împrumutat unul dintre sacourile lui Lucian.

În trecut am fost și la nutriționist și vă recomand să mergeți, dacă auziți de la prieteni că au avut rezultate bune cu nutriționiștii la care au apelat. Este pentru binele vostru, al organismului și sănătății voastre! Revenind la ceea ce mănânc eu azi și cum încerc să arăt bine, în urmă cu 3 săptămâni, am reluat antrenamentele și dieta pe grupa sanguină, însă am remarcat că pierderea în greutate este una lentă. Am decis sa studiez și să caut ce pot mânca să pierd în greutate mai repede și să îmi pregătesc corpul de vacanță. Nu m-am grăbit până acum, pentru că este normal ca acest proces de slăbire să fie unul normal, bun pentru organism, nu dăunător.

Ca să vă faceți o idee, cam așa arată dieta mea pentru două săptămâni:

Prima săptămână

Luni

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: 2 felii de pâine integrală+un fruct

Cină: salată cu pui

Marți

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: salată cu legume verzi și pui

Cină: salată de legume, o portocală și 2 ouă fierte

Miercuri

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: o felie de pâine integrală, o bucățică de brânză slabă în grăsimi și o roșie

Cină: salată și pui

Joi

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: un fruct

Cină: salată și pui gătit la aburi

Vineri

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: legume gătite la aburi și 2 ouă fierte

Cină: salată și carne la grătar/pește

Sâmbătă

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: fructe

Cină: pui gătit la abur și legume

Duminică

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: salată de roșii, legume gătite la abur și pui

Cină: legume gătite la abur

A doua săptămână

Recunosc că de multe ori mănânc mai mult „pe drumuri”, dar încerc să o respect oriunde aș fi și îmi iau de acasă pachețel.

Luni

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: salată și pui

Cină: o portocală, salată de legume și 2 ouă fierte

Marți

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: 2 ouă fierte și legume gătite la aburi

Cină: salată și pește/carne la grătar

Miercuri

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: salată și pui

Cină: o portocală, salată de legume și 2 ouă fierte

Joi

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: legume gătite la aburi, brânză cu conținut slab de grăsime și 2 ouă fierte

Cină: salată și pui gătit la aburi

Vineri

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: salată de ton

Cină: salată și 2 ouă fierte

Sâmbătă

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: salată și pui

Cină: fructe

Duminică

Micul dejun: 2 ouă fierte+un fruct din categoria citricelor

Prânz: legume și pui gătite la abur

Cină: legume și pui gătite la abur

Această dietă bazată pe ouă, legume și carne, alimente bogate în nutrienți, dar slabe în calorii care ne ajută să pierdem în greutate destul de repede. Este o dietă slabă în carbohidrați și vă recomand să consultați doctorul înainte să începeți orice dietă! Eu am experimentat și o experimentez pe pielea mea,” a scris Andreea Bănică, pe blogul său andreeabanica.com. 

Andreea Bănică este mama a doi copii și a făcut tot posibilul să petreacă cât mai mult timp alături de ei. Cu toate acestea, ea a reușit să găsească și un echilibru între viața de familie și carieră.

Foto: andreeabanica.com, Facebook

Mihaela Tudor 

Citește și:

Andreea Bănică, schimbare radicală de look! A renunțat la părul lung

Andreea Bănică – ‘’Prietenia este un cuvânt greu’’

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Vedete-Personalitati